اقدام کثیف با وعده بریم سفرخارج یک شیرازی

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 270 میلیون ریالی از یک شهروند شیرازی به بهانه انجام کارهای ویزا برای سفر خارجی وی کرده بود.

سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس Police آگاهی فارس گفت: پرونده ای از کلانتری شیراز با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان ارسال شد که در آن پرونده، یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و مدعی می شود؛ شخصی بنام "ق – ع" در قبال گرفتن 270 میلیون ریال از وی،‌ می گوید کارهای ویزا و رفتن او و فرزندش را به یکی از کشورهای اروپایی ظرف دو ماه انجام می دهد.

وی ادامه داد: مال باخته این مبلغ را به حساب "ق – ع" واریز می کند، اما پس از گذشت چندماه هیچ اقدامی برای وی صورت نمی گیرد که در نهایت، ضمن شکایت از آن فرد، از طریق مراجع قضائی حکم جلب وی را اخد می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: توسط ماموران متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات، متهم به جرم Crime خود مبنی بر کلاهبرداری 270 میلیون ریال از شاکی به بهانه انجام کارهای ویزا برای رفتن وی و فرزندش به یکی از کشورهای اروپایی اقرار کرد.

سرهنگ حیدری گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه فرد کلاهبردار به دادسرا ارسال که از آن طریق متهم با قرار وثیقه، روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟