باند سوداگران مرگ منهدم شد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی موثر عملیاتی علیه سوداگران مرگ، موفق شدند از ورود محموله بزرگ مواد مخدر Drugs به داخل کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان روز گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی از نیت شوم سوداگران مرگ برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند که دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تشدید اقدامات کنترلی، اجرای کمین‌های هدفمند و تعقیب و مراقبت‌ در مسیرهای احتمالی ورود، طی چندین عملیاتی جداگانه توانستند مقدار یک‌هزار و 982 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

این مسؤول ضمن تقدیر و تشکر از همکاری عوامل سپاه قدس و ماموران انتظامی، گفت: مرزداران در این سه عملیات موفق شدند علاوه بر کشف نزدیک دو تن مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد دو نفر از قاچاقچیان مسلح را نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حضور دارند و با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت وحشیانه مینا توسط 4 جوان در سوله خارج از شهر / این اقدام فیلم برداری شده بود

نقشه زن «عَلَم» برای یافتن راز عیاشی های وزیر دربار + عکس

دوقلوهایی که همه‌جوره به هم وصل هستند +تصاویر

زنم در راه پله ها با مرد همسایه تنها بود و...

10 کودک قاتل که روح شیطانی داشتند / این تبهکاران کوچک به اعدام محکوم شده اند + عکس

پست اینستاگرامى بهنوش طباطبایی بعد از جنجال رسانه اى درباره جدایی اش از مهدی پاکدل +عکس

سلفی جالب خواننده زن مشهور با لیونل مسی در لباس بارسلونا +عکس

چهره بهت زده بازیگر زن ایرانی در حالی که سیگار به دست دارد! +عکس

 

کدخبر: 228200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟