کلاهبرداری زن وشوهرش با وعده خودروی ارزان در شیراز+عکس

 

سرهنگ "سیروس حیدری"رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: یکی از شروندان شیرازی با مراجعه به یکی از پلیس آگاهی استان مدعی می شود، چند ماه قبل، از طریق دریافت یک پیامک تبلیغاتی برای خرید خودرو به یک شرکت مراجعه می کند.

وی ادامه داد: پس از مراجعه این فرد به آن شرکت واقع در یکی از خیابان های شمال شهر شیراز، در آنجا به وی اعلام می شود طی مدت 5 روز پس از تنظیم قرارداد و پرداخت قسط اول بهای اتومبیل مورد تقاضا، خودرو به وی تحویل خواهد شد.

 بیان کرد: این شهروند نیز 250 میلیون ریال نقد و 250 میلیون ریال دیگر نیز طی یک فقره چک به آن شرکت پرداخت می کند، به امید اینکه ظرف 5 روز اتومبیل درخواستی را تحویل بگیرد.

سرهنگ حیدری گفت: اما پس از دو ماه از تاریخ مقرر، خبری از اتومبیل نمی شود و مسئولان آن شرکت به وی مکررا وعده های امروز و فردا می دهد تا اینکه متوجه می شود محل شرکت و نام آن تغییر یافته است.

وی اظهار کرد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد، شرکت مذکور در استان دیگری به ثبت رسیده و اجازه فعالیت در استان های دیگر را ندارد و فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار، با تاسیس شرکت های بدون مجوز اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: با هماهنگی مقام قضائی هر دو نفر متهم دستگیر، سوابق کیفری آنها بررسی و مشخص شد این مرد قبلا نیز سابقه جعل و کلاهبرداری در استان تهران را داشته است.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه علاوه بر کلاهبرداری فوق، دو فقره کلاهبرداری دیگر از این زن و شوهر کشف شده،گفت: با توجه به اینکه احتمال کلاهبرداری این دو نفر در دیگر در استان ها نیز وجود دارد، تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

راننده مست ، زن دوچرخه سوار را کشت + تصاویر

اعتراف فرشته به کارهای کثیف در خانه مجردی اش

فیلم چاقوکشی در ایستگاه مترو / 3 جوان باهم درگیر شدند

اقدام وقیحانه با زن خانه دار روی تخت خواب / دادستان دستور بررسی تحقیقات را صادر کرد

ناگفته ها زن شوهردار از ساعت ها زندانی شدن با مرد همسایه در انبار زیر زمین / آبرو و شرافتم لکه‌دار شده بود

 

کدخبر: 228251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟