دزدان حرفه ای انباری های شرق تهران غافلگیر شدند

سرگرد منصوری، رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفتگو با خبرنگاران گفت:شب گذشته واحد گشت انتظامی کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، در حال گشتزنی در محدوده جوادیه تهرانپارس بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه و اعلام داشت که 2 سارق را هنگام سرقت Stealing از انباری منزلش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محدوده مذکور اقدام به گشتزنی کردند و دقایقی بعد متهمان را هنگامی که سعی داشتند با استفاده از تاریکی شب و یک خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان فرار Escape کنند تعقیب کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تصریح کرد:در ادامه ماموران موفق شدند هر 2 متهم را بازداشت و به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار دهند که طی آن ضمن معرفی خود به نام های "ع" و "ر" به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از منازل اعتراف و عنوان داشتند که با ورود به منازل شهروندان اقدام به سرقت می کنند.

وی افزود:در نهایت پرونده هر 2 متهم با اعتراف آنها تکمیل شده و با شکایت های ارایه شده از سوی مالباختگان و شهروندان هر 2 برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

راننده مست ، زن دوچرخه سوار را کشت + تصاویر

اعتراف فرشته به کارهای کثیف در خانه مجردی اش

فیلم چاقوکشی در ایستگاه مترو / 3 جوان باهم درگیر شدند

اقدام وقیحانه با زن خانه دار روی تخت خواب / دادستان دستور بررسی تحقیقات را صادر کرد

ناگفته ها زن شوهردار از ساعت ها زندانی شدن با مرد همسایه در انبار زیر زمین / آبرو و شرافتم لکه‌دار شده بود

 

سوپراستار سینمای ایران تصویر "چارلی" حیوان خانگی بامزه اش را منتشر کرد +عکس

خواننده ایرانی با صدای خود داوران مسابقه ترکیه ای را میخکوب کرد +عکس و صوت

بوسه همزمان دو بازیگر زن معروف بر گونه های نیکی کریمی +عکس

 

کدخبر: 228258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟