به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 20 و 10 دقیقه پنج شنبه 6 مهرماه سال جاری را نشان می داد که ماموران پلیس Police آگاهی تهران در تماس با بازپرس ویژه قتل Murder از مرگ مرموز یکی از متهمان آدم ربایی پس از دستگیری خبر دادند .

در این مرحله بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی برای افشای راز این مرگ مرموز وارد عمل شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که مرد آدم ربا که احمد 44 ساله است 2 سال پیش از طریق شبکه های اجتماعی با زن جوانی که همسرش فوت کرده آشنا شده و از همان زمان با این زن در ارتباط بوده است.

ماموران در ادامه پی بردند که احمد یک متهم سابقه دار، افیونی و بیکار است که پس از 2 سال دوستی با زن جوان صبح چهارشنبه 5 آبانماه با اطلاع از اینکه سمیرا در محل کارش است به در خانه وی رفته و بچه 8 ساله زن جوان را به این بهانه که می خواهد او را به محل کار مادرش ببرد از خانه بیرون کشیده و اقدام به ربودن وی می کند.

احمد پس از ربودن با سمیرا تماس گرفته و برای آزادی Freedom فرزندش درخواست 100 میلیون تومان پول می کند زن جوان که با شنیدن ماجرای گروگانگیری فرزندش خیلی زود ماموران پلیس را با خبر می کند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سمیرا با آموزش هایی که از سوی ماموران پلیس دیده بود احمد را با دریافت 15 میلیون تومان پول راضی می کند و برای پرداخت پول و رهایی فرزندش قرار ملاقاتی را در شهر دماوند می گذارد.

احمد بی اطلاع از اینکه ماموران وی را تحت نظر دارند همراه فرزند سمیرا پای در محل قرار می گذارد که از سوی ماموران دستگیر می شود و زمانیکه کارآگاهان قصد انتقال متهم به پلیس آگاهی تهران را داشتند وی در خودرو حالش بد شده و به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا با توجه به اینکه متهم سابقه بیماری قلبی داشته دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ وی مشخص شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟