اعتراف به رفتار کثیف مردان خاص در بی آر تی / گفت و گوی تصویری با 4 متهم
حجم ویدیو: 35.05M | مدت زمان ویدیو: 00:05:21

به گزارش رکنا، عصر پنجمین روز خرداد ماه امسال ماموران پلیس Police کلانتری در ایستگاه BRT ولیعصر در جریان سرقت Stealing به شیوه جیب بری از یک جوان شدند و خیلی زود طعمه دزدان که آنها را شناسایی کرده بود با مراجعه به ماموران ادعا کرد که دزد The Thief پول هایش در در پارک ساعی مشاهده کرده است.

ماموران خیلی زود در پارک ساعی حاضر شده و موفق به دستگیری 3 جیب بر حرفه ای به نام های میلاد، شاهین و علی اکبر شدند.

در این مرحله بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

یکی از دزدان که علی اکبر نام دارد در اعترافاتش ادعا کرد که در ماجرای جیب بری بی گناه بوده و برای فروختن مواد به سراغ مردان جیب بر رفته است که دستگیر شده است.

در این شاخه از تحقیقات 3 متهم به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شدند تا اینکه عصر 4 مرداد ماه در تماس با ماموران کلانتری 103 گاندی مشخص شد جیب بر جوانی در زمان سرقت از سوی طعمه اش شناسایی شده و دزد جوان در زمان فرار Escape در حلقه محاصر مردم گرفتار شده است.

"ساسان" که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چندی پیش برای تهیه مواد با مردی به نام "علی اکبر" آشنا شدم و فهمیدم که وی با جیب برهای زیادی در ارتباط است و از طریق وی با "شاهین" آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای تامین هزینه های اعتیادم جیب بری کنم که دستگیر شدم.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که "علی اکبر" و "شاهین" با قرار وثیقه از زندان آزاد شده اند و دوباره دست به جیب بری زده اند.

تحقیقات پلیسی در حالی ادامه داشت که روز 2 مهرماه سال جاری مرد با در دست داشتن چک سرقتی به بانک مراجعه کرد و ماموران با اطلاع از این ماجرا خیلی زود خود را به بانک رسانده و منصور را دستگیر کردند.

شاهین معروف "منصور" که سابقه جعل و کلاهبرداری دارد پس از دستگیری ادعا کرد که چک را در جیب بری و با هم دستی علی از ایستگاه های BRT طعمه مان دزدیده بودم که خیلی زود دستگیر شدم.

کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که "علی اکبر" و " شاهین" پس از آزادی Freedom به یک باغ در ورامین رفته و در آنجا مخفی شده اند و "علی اکبر" که با جیب برهای حرفه ای در ارتباط است به صورت جداگانه این باندها را تشکیل داده است که خودش از دور این باندها را مدیریت می کند که دستگیر نشود.

در این مرحله روز 20 مهرماه "علی اکبر" و "شاهین" در عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی تهران در ورامین دستگیر شدند.

"علی" که از سوی چند تن از طعمه هایشان شناسایی شده بود به کارآگاهان گفت: من با همه جیب برها در ارتباط هستم و به آنها مواد می فروشم و گاهی اوقات نیز با آنها سوار بر بی.آر.تی می شوم اما تا حالا دست در جیب کسی نکرده ام وبه همین خاطر همه افراد مرا به عنوان همدستشان لو داده اند و رییس باند من نیستم.

در این مرحله بازپرس علی وسیله ایرد موسی دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

گفتگوی تصویری با رییس باند را در لینک زیربخوانید:

فیلم گفتگو با مربی بوکس که از ترس زنش تبهکار شد + عکس

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

رفت و آمدهای شرم آور شقایق 24 ساله به ویلا برای گرفتن فشار خون پیرمرد ثروتمند + عکس

اشتباه داروخانه جان پسر هشت ساله را گرفت + عکس

اقدام زشت با دختران شاگرد اول دبیرستان در کلاس مدرسه

تصادف شدید در مسیر درکه / موتور به وسط مینی بوس زد + فیلم و عکس

وقتی صیغه رییسم شدم دردسرهایم شروع شد

اقدام زشت مرد شرور شرق تهران با 2 همسلولی اش / او با نوچه هایش مرا به خلوتگاه می برد

 

عکس یادگاری بازیگر معروف ایرانی در کنار رهبران سیاسی جهان +عکس

دور همی پرتعداد بازیگران زن معروف ایرانی در باشگاه انقلاب به صرف کیک و چای! +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی که در 17 سالگی نقش زن چهل ساله را بازی کرد! +عکس

 

حجم فایل صوتی: 4.74M | مدت زمان فایل صوتی: 00:05:10
کدخبر: 228339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟