کشتن دوست در شب سوم پیاده روی به سمت گرمسار / اعتراف عجیب مرد تنها+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 9:30 دقیقه شنبه 8 آبانماه سال جاری را نشان می داد که پسر جوانی پای در کلانتری 106 نامجو گذاشت و با چهره ای خونسرد ادعا کرد که شب گذشته دست به قتل Murder یکی از دوستانش زده است.

بدین ترتیب متهم به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستگیر شد و پس از تحقیقات ابتدایی از متهم، وی صبح امروز – دوشنبه- برای افشاگری راز این جنایت Crime مرموز پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت.

وحید 28 ساله در اعترافاتش گفت: 2 ماه پیش به خاطر اختلافاتی که با خانواده ام داشتم از تالش به تهران آمدم و در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با پسر جوانی به نام امیرحسین 19 ساله آشنا شدم.

وی افزود: امیرحسین هم جایی برای زندگی نداشت و در این مدت با هم بودیم تا اینکه روز 5 شهریور ماه تصمیم گرفتیم با پای پیاده به مشهد سفر کنیم و از همان شب نمی دانم چرا تصمیم به کشتن Killing امیرحسین گرفتم.

با او هیچ مشکلی نداشتم و نمی دانم چرا تصمیم به این جنایت گرفته بودم و پس از 2 شب پیاده روی در کیلومتر 20 جاده قم – گرمسار بودیم که برای استراحت توقف کرده بودیم که امیرحسین خوابید.

پس از 2 شب انتظار فرصت را مناسب دیدم و ساعت 22:30 دقیقه 7 مهرماه با یک سنگ بزرگ به سر امیرحسین زدم که او از خواب بیدار شد و شوکه شده بود که چند قدمی راه رفت و من برای تمام شدن ماجرا با سنگ 2 ضربه دیگر به سرش زدم و با اطمینان از مرگش روی او یک پتو کشیدم و به تهران بازگشتم و صبح وقتی فهمیدم که دست به قتل زده ام به کلانتری آمدم و خودم را تسلیم کردم.

وحید ادامه داد: اعتیاد ندارم و در دوران خدمت سربازی به خاطر بیماری روحی و روانی مدتی را در بیمارستان بستری شدم و تحت نظر قرار گرفتم و هنوز هم نمی دانم چرا جوان بی گناه را کشتم.

در مرحله ماموران پلیس Police قم از ماجرای کشف جسد پسر جوانی در کنار مسیر قم – گرمسار به دادسرای امور جنایی تهران گزارش دادند و همین کافی بود تا ادعاهای وحید ثابت شود.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی با توجه به وقوع جرم Crime در شهر قم پرونده را با عدم صلاحیت به دادسرای قم ارجاع داد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟