زن و مرد مسافر هواپیما  ۴/۵ کیلو تریاک را بلیده بودند + عکس

ساعت١٢:٣٠ ظهر سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه، ماموران پلیس Police موادمخدر فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد هنگام چک و کنترل مسافران پرواز‌های ورودی کرمان به مشهد در ترمینالِ یک، به زن و مردی جوان مشکوک شدند.

ماموران این زن و مرد جوان که به همراه دختر خردسالشان بودند را به محل بادی‌اسکنر واقع در ترمینال خارجی انتقال دادند و پس از عکس‌برداری از آنان، مشاهده‌شد این زن و مرد اقدام به بلع موادمخدر نموده‌اند.

ماموران با دریافت این موضوع، بلافاصله موضوع را به قاضی Judge مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد، اعلام کردند و پس از اخذ دستور قضایی، دو متهم دستگیرشده را جهت سیر مراحل دفع مواد بلعیده‌شده، به کلانتری فرودگاه انتقال دادند.

در حالی که تحقیقات برای کشف مواد از این زن و مرد جوان ادامه داشت، یکی از متهمان که مردی جوان بود و مرتضی نام داشت، طی مراحل پزشکی، در ساعت١۵:٣٠‌ تعداد ٢٧۵بسته به وزن ٣کیلو و ٢٣گرم و متهم دیگر به نام آمنه تعداد ٢٨١‌بسته به وزن حدود یک‌کیلوگرم تریاک را دفع کردند.

مرد جوان دستگیرشده در بازجویی‌های پلیسی اظهار کرد: این اولین مرتبه‌ای است که دست به این اقدام می‌زنم. من در شهرستان زابل با فردی به نام پرویز آشنا شدم و او در قبال جابه‌جایی موادمخدر، ضمن پرداخت هزینه‌های سفر، وعده داد تا به خودم و همسر و دخترم نفری ٢۵٠هزار تومان بدهد.

زن جوان دستگیرشده نیز ضمن تایید گفته‌های شوهرش، به پلیس گفت: فردی که مواد را به ما داد مردی حدودا ٣٠ساله بود. ما پس از بلعیدن موادمخدر، ابتدا با اتوبوس به کرمان رفتیم و سپس، با پرواز به مشهد آمدیم. قرار بود بعد از ورود به مشهد، مواد را به مردی که در فرودگاه به دیدنمان می‌آید بدهیم.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد دراین‌باره گفت: این عملیات پوششی به فرماندهی سرهنگ محمود جلوس‌جمشیدی، رئیس پلیس فرودگاه خراسان‌رضوی، اجرا شد و در آن، یک زن و مرد جوان که بیش از ۴کیلو موادمخدر را بلعیده‌بودند و با خود حمل می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: تحقیقات برای شناسایی فرد توزیع‌کننده موادمخدر که احتمالا از فروشندگان معروف در منطقه است، ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر معروف سینما بدنام شد + عکس

نقشه شیطانی برای مربی زن یوگا / خواسته هایش شوم مرد جوان مرا به پرتگاه می برد

اقدام وحشیانه خواهر و برادر در اتاق خواب / خواستگار تحمل یک واقعیت را نداشت

نقشه پسر نجیب برای کارمند دختر شرکت / همسر سپهر فریاد زد: تو شوهر مرا قاپیدی و با او ارتباط داشتی!

اقدام زشت پسرخاله متاهل با دختر جوان بیهوش / گفت خاله ام مریض است آنجا رفتم و ...

حمله وحشیانه دو دختر نوجوان به پیرمرد 61 ساله (ویدئو رو نگاه کنید)

 

لحظه سلفی گرفتن پرستو صالحی با "برایان تریسی" کانادایی در تهران +عکس

لیندا کیانی، با تیپ خاص ورزشی اش در باشگاه انقلاب +عکس

مرحوم خسرو شکیبایی در کنار نیکی کریمی و پرویز پرستویی / عکسی که تا به حال ندیده اید!

کدخبر: 228631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟