کلاهبرداری با فروش میلیاردی 40 اپارتمان در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار تهرانی توسط ماموران آگاهی سمنان خبر داد و گفت: این فرد اتهام کلاهبرداری هفت میلیارد تومانی را در پرونده خود دارد. 

سردار روح الامین قاسمی با یادآوری اینکه مردی ساکن تهران در سال۸۶ با ساخت و پیش فروش ۴۰ واحد مسکونی در سمنان، بدون انتقال مالکیت و ثبت سند، مبالغ هنگفتی از خریداران دریافت کرده بود، افزود: این فرد در اقدامی دیگر با ارائه سند مالکیت زمین مجتمع به بانک، تسهیلاتی یک و نیم میلیارد تومانی نیز دریافت و از بازپرداخت آن خودداری کرد.

وی با اشاره به عدم بازپرداخت تسهیلات از سوی این کلاهبردار و بلاتکلیفی خریداران واحدهای مسکونی، تصریح کرد: با شکایت مالکان و نماینده بانک پرونده ای در مراجع قضائی تشکیل و متهم تحت تعقیب قرار گرفت.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، کلاهبردار این پرونده با تغییر متناوب مخفیگاه و محل سکونتش در تهران و سمنان، از سال۹۳ متواری و همچنان تحت تعقیب بوده است.

قاسمی از ارجاع این پرونده در شهریور امسال به پلیس Police امنیت عمومی استان و شروع اقدامات فنی و تخصصی ماموران این پلیس خبر داد و گفت: در گام نخست تمام پاتوق‌ها و محل‌های اختفای این کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی شد و ماموران انتظامی استان با هماهنگی قاضی Judge پرونده برای دستگیری متهم راهی تهران شدند.

وی به کنترل نامحسوس کلاهبردار میلیاردی در خیابان‌های پایتخت اشاره و تصریح کرد: متهم در حال خرید و فروش خانه در بنگاه معاملات املاک در تهران غافلگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری و انتقال متهم به سمنان و تحقیقات تکمیلی پرونده خبر داد و گفت: متهم با دستور قاضی پرونده روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟