به گزارش رکنا، نهم مهر ماه سال جاری ماموران کلانتری مولوی در جریان زورگیری یک مرد افیونی در پارک مولوی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند.

طعمه زورگیر افیونی به ماموران گفت: در حال رفتن به خانه بودم که مردی به سمتم آمد و با تهدید چاقو اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و پولهایم کرد و پا به فرار Escape گذاشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی تهران برای ردیابی سارق تک رو وارد عمل شدند و در گام نخست اقدام به ردزنی گوشی سرقتی پرداختند و خیلی زود موفق به دستگیری دزد The Thief تک رو شدند.

سارق افیونی پس از دستگیری راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت و در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 به خبرنگار رکناگفت: روز سرقت خمار بودم و در پارکی در منطقه مولوی روی صندلی نشسته بودم که یکی از دوستانم که به تازگی با او آشنا شده بودم به سراغم آمد و پس از لحظاتی ادعا کردم که یکی از دوستانم مواد مخدر Drugs جدیدی آورده است که پس از بازارگرمی، وی پول کمی داد تا برایش مواد تهیه کنم.

وی افزود: هنوز چند قدمی فاصله نگرفته بودم که نقشه جدیدی برای تلکه کردن دوستم طراحی کردم و دوباره نزد او بازگشتم و گفتم می توانم با تماس تلفنی مرد مواد فروش را به پارک بکشانم تا از او مواد بخریم به همین خاطر گوشی موبایلش دوستم را گرفتم و سپس پا به فرار گذاشتم.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعترافاتش برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟