سرهنگ "بخشنده" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران بزرگ  گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که سه قاچاقچی Smuggler حرفه ای مواد افیونی ضمن تشکیل یک باند اقدام به توزیع مواد در محدوده های فلاح و ابوذر می کنند که این امر به شکایت شهروندان و نارضایتی آنها منجر شده است.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی دستور بازداشت متهمان و بازرسی از منزل آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: در بررسی های اولیه، سردسته این باند شناسایی و مشخص شد که آنها به تازگی سعی دارند مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خیابان بریانک، منتقل و توزیع کنند.

وی بیان کرد: براین اساس، بلافاصله تیم های عملیاتی به محل اعزام و پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس محل، متهم را هنگام خروج از منزل مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ بخشنده ، در بازرسی های انجام شده از محل 155 کیلوگرم تریاک کشف شد و در ادامه متهم دو همدست دیگرش را نیز به ماموران معرفی کرد که بلافاصله با هماهنگی از سوی مقام قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم Crime خود مبنی بر قاچاق Contraband و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گوش های شنوا ما را می شناسند؛ شهر سمعک همین نزدیکی است +عکس

اشتباه زشت پدر در تاریکی اتاق فرزند نوجوانش

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

 

کدخبر: 228827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟