راز اسکناس  های جعلی درمخفیگاه دزدان فاش شد+عکس

پنج متهم سابقه‌دار که با تشکیل یک باند در زمینه سرقت و خرید و فروش اموال سرقتی و گوشی دزدی اقدام می‌کردند، در حالی دستگیر شدند که راز جعل و فروش اسکناس‌های جعلی‌شان فاش شد.

از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت که نشان می‌داد گوشی یا لوازم داخل خودروی شاکیان به سرقت Stealing رفته است. با افزایش شکایت‌ها تحقیقات پلیس با دستور قاضی Judge عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد این افراد اعضای یک باند حرفه‌ای هستند که به اتهام سرقت‌های مشابه تحت‌تعقیب پلیس قرار دارند.

جست‌وجو در این باره ادامه داشت تا این‌که هویت این متهمان فراری شناسایی شد. ماموران با هماهنگی قضایی دو روز پیش موفق به شناسایی خانه‌ای شدند که متهمان به آنجا در رفت و آمد بودند.

ماموران با حضور در آنجا توانستند پنج عضو باند را دستگیر کنند. متهمان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. در بازرسی از مخفیگاه دزدان بخشی از اموال سرقتی از جمله گوشی تلفن همراه، مقداری اسکناس جعلی، رایانه و وسایل مربوط به جعل اسکناس که به‌طور ماهرانه‌ای در این خانه جاسازی شده بود، کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و به جرایمشان اعتراف کردند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: برخی سرقت‌ها را خودمان انجام می‌دادیم و برخی دیگر را دزدانی سابقه‌دار که اجناس مسروقه را برای فروش به ما می‌دادند. من و همدستانم اموال سرقتی را به قیمت پایین‌تر می‌فروختیم. علاوه بر آن با چاپ اسکناس‌های جعلی آنها را در سطح شهر پخش می‌کردیم.

با اعتراف متهم، دیگر اعضای باند او نیز گفته‌های وی را تائید کردند و روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گوش های شنوا ما را می شناسند؛ شهر سمعک همین نزدیکی است +عکس

اشتباه زشت پدر در تاریکی اتاق فرزند نوجوانش

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

 

کدخبر: 228834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟