آخرین اعتراف پزشک تبریزی پرونده را پیچیده تر کرده است

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در تشریح آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی گفت: پرونده مربوط به قتل Murder خانواده پزشک تبریزی که خود پزشک در وضعیت فعلی در مظان اتهام هستند و از ۲۹مهر با صدور قرار بازداشت موقت توسط قاضی Judge محترم پرونده در اختیار قوه قضاییه و ضابطین قوه قضاییه قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی پیرامون زوایای مختلف قتل هایی که اتفاق افتاده است انجام شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اذعان کرد: آنچه که تا به امروز برای ما مسلم شده و قبلا در روزهای اخیر مخصوصا در ایام تاسوعا و عاشورا توسط شبکه های مجازی در بحث توزیع غذای نذری و مسمومیت با نذورات ایام محرم به آن دامن زده می شد، کلا منتفی است و برای ما محرز شده که این غذا توسط خود پزشک تهیه شده است.
وی تصریح کرد: انگیزه و دلایل اقدام این پزشک از این قتل ها هنوز مشخص نشده یا بصورت کامل محرز نشده که انشالله در روزهای آتی در جریان تکمیل پرونده مشخص خواهد شد، ولی اصل قضیه که غذا توسط خود پزشک تهیه و در اختیار خانواده اش قرار گرفته کاملا محرز شده است.
مظفری در ادامه گفت: این پزشک مدعی شده است که از بحث مسمومیت غذا خبر نداشته است! که این موضوع توسط بازپرس محترم در حال تحقیق و بررسی است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدواریم زوایای پنهان و ناگفته قتل های اخیر در خانواده این پزشک تبریزی اتفاق افتاده روشن شده و ما بتوانیم زودتر به یک تصمیم نهایی در خصوص این پرونده برسیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اصابت رعد و برق به یک دختر 18 ساله

پرونده 8 قاتل زن و مرد که با قربانیان سلفی می گرفتند + عکس

خبر ارتباط استاد دانشگاه با 500 دختر دروغ است / قاضی پرونده اعلام کرد

عکس سلفی زن و مرد غریبه در ویلاهای شمال راز هولناکی را لو داد م

پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد+عکس

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

سلفی آزاده صمدی در اولین فیلم سلفی تاریخ سینمای ایران +عکس

 

کدخبر: 228921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟