به گزارش رکنا، ساعت 12:30 دقیقه امروز 14 آبانماه ماموران کلانتری 150 تهرانسر در تماس اهالی شهرک آزادی Freedom در بلوار امام خمینی (ره) متوجه شدند که زن جوانی قصد خودکشی از طبقه سوم ساختمانی را دارد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری و ماموران آتش نشانی برای نجات جان این زن جوان در محل حاضر شده و ماموران با کمک همسایه ها موفق به حضور درخانه زن جوان شدند.

تیم پلیسی و ماموران آتش نشانی با مشاوره و صحبت با زن جوان موفق شدند وی را از اقدام هولناکش جلوگیری کنند و ماموران زمانیکه وارد یکی از اتاق خواب های داخل خانه شدند با جسد پدر خانواده و 2 کودک روبرو شدند و همزمان دخترکوچولویی که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد با دیدن ماموران درخواست کمک کرد که خیلی زود ماموران محیا 10 ساله را به بیمارستان انتقال دادند و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 در محل جنایت Crime حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم Crime با جسد پدر خانواده به نام محسن 39 ساله که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و در کنار او پسر 4 ساله به نام مازیار و خواهرش فاطمه 10 ساله که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که زن جوان ابتدا با ضربات چاقو شوهرش را به قتل Murder رسانده و سپس به سراغ فاطمه و مازیار و در آخر محیا را هدف ضربات چاقو قرار داده است که در این جنایت خانوادگی محیا به بیمارستان منتقل شده است.

زن جوان نیز که در این جنایت اقدام به خودزنی با چاقو کرده بود نیز روانه بیمارستان شد و کارآگاهان برای افشای راز این جنایت به سراغ محیا کوچولو در بیمارستان رفتند.

محیا کوچولو به ماموران گفت: مادرم به خاطر اختلافات شدیدی که با پدرم داشت در یک لحظه با چاقو به پدرم حمله کرد و سپس ما را هدف ضربات چاقو قرار داد.

کاراگاهان در این مرحله به سراغ مادر خانواده که در یک لحظه دست به جنایت هولناکی زده بود رفتند اما به خاطر اینکه وی تحت درمان در بیمارستان قرار دارد موفق به بازجویی از وی نشدند.

بنا به این گزارش، سرهنگ مکرم، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران به رکناگفت: تحقیقات در این راستا برای افشای انگیزه قتل خانوادگی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟