به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس در غرب تهران به خودروی لوکسی در کنار خیابان مشکوک شدند و زمانیکه خود را به یک قدمی خودرو رساندند که ناگهان دختر جوان که در صندلی عقب بود با دیدن ماموران با فریادهای کمک کمک ماموران را از ماجرای سیاهی خبر کرد.

در این صحنه پسر جوانی که در صندلی عقب بود به پشت فرمان نشست و پا به فرار گذاشت و دختر جوان که منیژه نام دارد خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و به سمت ماموران پناه برد و 2 پسر جوان سوار بر خودرویشان پا به فرار گذاشتند.

منیژه در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: خودرویم خراب شده بود و در کنار خیابان منتظر کمک بودم تا خودرویم را روشن کنند که 2 پسر جوان سوار بر خودروی لوکس شان به سراغم آمدند و پس از اعتماد سازی از من خواستند تا همراهشان بروم و یک مکانیک بیاوریم.

ابتدا پیشنهادشان را رد کردم اما آنها با چرب زبانی و به بهانه اینکه در تاریکی هوا برایم مزاحمت ایجاد می شود مرا سوار بر خودرویشان شدم که در مسیر فهمیدم آنها نیت شومی در سر دارند.

هر چه التماس شان کردم بی فایده بود تا اینکه ماموران سر رسیدند و توانستم خودم را با پرت کردن از ماشین به بیرون نجات دهم.

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری 2 جوان فریبکار کلید زده شد و خیلی زود آنها از سوی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند اما ادعا کردند که منیژه با داستانسرایی هایش قصد اخاذی از ما را دارد و هیچ اقدام و اجباری در کار نبوده و دختر جوان با رضایت خودش سوار بر خودرو شده است.

در این مرحله 2 جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند اما با گذشت چند روز منیژه پای در دادسرای امور جنایی گذاشت و در حالیکه همیشه ادعا می کرد با دیدن 2 پسر جوان ناآرام می شود و ترس به جانش می افتاد این بار به جای پیگیری پرونده اش خواستار بخشیده شدن 2 پسر جوان شد و شکایتش را پس گرفت.

در این مرحله بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به رفتار دختر جوان مشکوک شد و خیلی زود متوجه شد منیژه به سراغ خانواده یکی از متمهان رفته و با گرفتن 100 میلیون تومان از آنها حاضر به رضایت شده است.

بازپرس ویژه با توجه به روند ابتدایی پرونده و شکایت دختر جوان و سپس بخشش وی دستور تحقیقات ویژه را صادر کرد و خیلی زود مشخص شد که ادعای 2 پسر جوان در روز دستگیری صحت داشته و منیژه برای اخاذی این سناریو را طراحی کرده است.

منیژه در این مرحله زمانیکه با مدارک و شواهد پلیس روبرو شد لب به سخن باز کرد و گفت: زمانیکه سوار بر خودروی لوکس 2 پسر جوان شدم فهمیدم که آنها بچه پولدار هستند و همان موقع سناریوی اخاذی از آنها را طراحی کردم.

وی افزود: آنها را به خودم نزدیک کردم و تصمیم داشتم با سر و صدا از مردم کمک کنم که همان موقعه پلیس سر رسید و نقشه ام بدون نقص شد و فرار آنها کافی بود تا بتوانم از 2 جوان شکایت کنم و وقتی ماموران آنها را دستگیر کردند و زمانیکه خانواده 2 پسر جوان برای گرفتن رضایت به سراغم آمدند پیشنهاد 100 میلیون تومانی را مطرح کردم و موفق به گرفتن پول میلیونی شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر در این مرحله دستور بازداشت دختر جوان را صادر کرد و از آنجا که احتمال می رود افراد دیگری در دام این دختر فریبکار گرفتار شده باشند، تحقیقات در این راستا ادامه دارد.

رکنا: گزارش دستگیری این دو جوان پیش از این در رکنا انتشار یافته بود و تعداد زیادی از کاربران به این موضوع اشاره کرده بودند که ادعای این دختر می تواند دروغ باشد چون هیچ دختر حاضر نمی شود سوار خودروی دو جوان در شب تاریک و خیابان خلوت شود. 

کدخبر: 228997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟