دوربین‌های مداربسته اقدام وقیحانه 2 پسرخاله‌ را رو کرد +عکس

صبح هفتم مرداد سال 91رهگذران در نزدیکی سه راه تهرانپارس با بدن نیمه جان مردی میانسال روبه‌رو شدند و اورژانس را خبر کردند. این مرد به بیمارستان منتقل شد اما چند ساعت بعد به‌دلیل صدماتی که به سرش وارد شده بود جانش را از دست داد. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که او به قتل Murder رسیده است و به این ترتیب تحقیقات جنایی برای کشف راز این قتل شروع شد. ماموران در جریان بررسی‌های میدانی خود دریافتند که بانکی در نزدیکی محل حادثه Incident مجهز به دوربین مداربسته است.

با بازبینی این تصاویر اسرار مرگ مرد میانسال هویدا شد. این تصاویر نشان می‌داد که 2پسر جوان با ‌چوب به جان مقتول افتاده و باعث مرگش شده‌اند. با اینکه در این تصاویر چهره 2متهم به خوبی معلوم نبود اما تحقیقات از خانواده مقتول حاکی از آن بود که وی روز حادثه با مردی که از او یک آپارتمان خریده بود قرار ملاقات داشت و یکی از دو پسر جوان همان فروشنده است.

به این ترتیب مرد فروشنده بازداشت شد اما دست داشتن در قتل را انکار کرد. او درباره مبایعه‌نامه‌ای که با مقتول نوشته بود گفت: من آپارتمانی را به وی فروخته و در ازای آن 43میلیون تومان گرفته بودم اما نمی‌دانم چه‌کسی وی را به قتل رسانده است. با وجود انکارهای این مرد تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا اینکه معلوم شد او با همدستی پسرخاله‌اش مرتکب این جنایت شده است. به این ترتیب درحالی‌که چند هفته از این جنایت می‌گذشت پسر جوان نیز دستگیر شد و در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

اعترافات این جوان باعث شد پسرخاله‌اش که تا آن زمان همه‌‌چیز را منکر می‌شد نیز لب به اعتراف باز کند.او گفت: من چند میلیون تومان از متوفی دریافت کرده بودم و در ازای آن به‌طور صوری مبایعه نامه‌ای را نوشته و خانه‌ای را به وی فروخته بودم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم هرطور شده مبایعه‌نامه را از او پس بگیرم. به همین دلیل با همدستی پسرخاله‌ام با چوب چند ضربه به وی زدیم تا مبایعه‌نامه را پس بگیریم اما او جانش را از دست داد.

با اعترافات متهمان پرونده آنان به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و هر دو متهم بعد از محاکمه در شعبه 74به قصاص محکوم شدند. این رأی با اعتراض متهمان به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان حکم دادگاه را نقض کردند. به همین دلیل متهمان صبح دیروز بار دیگر در دادگاه محاکمه شدند.

در دادگاه

در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمود کیخا برگزار شد ابتدا پسر و 2دختر مقتول خواستار قصاص هر 2متهم شدند. پسر مقتول گفت: پدرم با ناجوانمردی تمام به قتل رسید. ضرباتی که به سر پدرم وارد شده به حدی بود که کلاه گیس او چند متر آن طرف‌تر پرتاب شده و جمجمه‌اش متلاش شده بود. به همین دلیل باید هر 2قاتل قصاص شوند. در ادامه متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد و درباره حادثه گفت:

با مقتول قرارداد نوشته بودیم و مبلغی پول از او گرفته بودم تا با آن کار کنم و سود بدهم. طبق آن یک آپارتمان را به نام مقتول کرده بودم اما مدتی بعد تصمیم گرفتم به زور قرار داد را از او پس‌بگیرم. نقشه‌ام را با پسرخاله‌ام در میان گذاشتم و او هم قبول کرد.با مقتول روی پل Bridge هوایی قرار گذاشتم و قرار شد پسرخاله‌ام با چوب ضربه‌ای به او بزند و قرار داد را بگیرد. طبق نقشه وقتی به وسط پل رسیدیم پسرخاله‌ام از پشت ضربه‌ای به او زد و مقتول روی زمین افتاد.

در ادامه خودم چوب را برداشتم و چند ضربه دیگر نیز زدم و فرار Escape کردیم.در ادامه رئیس دادگاه اتهام مشارکت در قتل را به متهم ردیف دوم تفهیم کرد. او در دفاع از خودش گفت: نیت من قتل نبود. پسرخاله‌ام گفته بود که تحقیق کرده اگر ضربه‌ای به پشت سر مقتول بزنم او بیهوش می‌شود و می‌توانیم مبایعه‌نامه را از او بگیریم. من هم وقتی به او رسیدم چشمانم را بستم و با چوب ضربه‌ای زدم. آنقدر ترسیده بودم که چوب را روی زمین انداختم. پسرخاله‌ام گفت بزن اما من ضربه دیگری نزدم و او خودش چند ضربه دیگر زد و با یکدیگر فرار کردیم. اگر می‌دانستم چنین مشکلی پیش می‌آید هیچ وقت با پسرخاله‌ام همکاری نمی‌کردم. او زندگی‌ام را تباه کرد. در پایان این جلسه رئیس دادگاه با اعلام ختم جلسه همراه با مستشاران وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

توبه ام را در عروسی شکستم و آلوده شدم+عکس

زن خیانتکار به همراه جوان غریبه شوهرش را کشت / این زن از طلاق می ترسید

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

دستگیری جوان نابغه ای که مزاحم پلیس می شد + عکس

بلایی شرم آور که ساعت 12 نیمه شب بر سر دختر 19 ساله آمد

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

پلیس منکراتی دستگیر شد + عکس

اعتراف‌های هولناک زن تهرانی به قتل همسر و فرزندانش / پدرم می خواست زن بگیرد مادرم با چاقو به ما حمله کرد + عکس قربانیان

این مرد دو پلیس را کشت + عکس

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

شکنجه وحشیانه دخترجوان ایرانی از سوی هفت مرد افغان

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

بازیگر معروف از دادگاه سرپرستی فرزندانش را خواست +عکس

5 زن مطلقه تهرانی فریب مرد شیطانی را خوردند

7 اصفهانی در دام سرمایه گذاری یک زن وشوهر در دوبی

شلیک مرگبار به شوهر با اسلحه مرد غریبه+ عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

به شوهرم گفتم زن دیگری بگیرد چون درخواست های غیر اخلاقی از من داشت!

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

 

 

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

میز غذای مجلل محمدرضا گلزار، بهاره کیان افشار و دیگر ستاره ها در عاشقانه +عکس

عکس بهرام رادان در کنار سگ شکاری غول پیکر +عکس

ستاره محبوب تیم پرسپولیس در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

بازیگر زن معروفی که از انتشار چهره بدون آرایش خود ترسی ندارد! +عکس های بدون آرایش

 

کدخبر: 229098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟