زورگیر مسلح عباس آباد تهران در برابر مأموران رزمی کار کلانتری تسلیم شد

سرهنگ قاسم پور رئیس کلانتری 104 عباس آباد گفت:" با ارائه چندین شکایت از سوی شهروندان تهرانی در رابطه با زورگیری از آن‌ها در محدوده‌های مختلف این محله، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی پس از جلسه ای در کلانتری به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت Stealing ها از سوی یک سارق با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت این محله، اقدام به زورگیری از شهروندان می کند.

رئیس کلانتری 104 عباس آباد گفت: مأموران گشت های انتظامی کوچه های این محله را که احتمال وقوع جرم Crime می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در این محدوده پرداختند تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی یک زورگیر مورد سرقت قرار گرفته است که طی آن مأموران بلافاصله با دریافت مشخصات متهم یقین پیدا کردند که وی خود تبهکار تحت تعقیب است و به این ترتیب به محلی که مالباخته اشاره کرده بود اعزام شدند.

قاسم پور تصریح کرد: محل مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اینکه شهروندان حاضر در این محوطه دچار مشکل شوند، مأموران توانستند سارق را شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کنند.

وی افزود: متهم که خود را در محاصره پلیس Police دید سعی کرد با سلاح سرد خود را نجات دهد اما سرعت عمل مأموران به وی اجازه حرکت نداد و مأموران با انجام حرکات رزمی موفق به دستگیری وی شده و او را خلع سلاح کردند.

گفتنی است، متهم بعد از بازداشت به کلانتری منتقل شد و پس از مواجهه  با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی اعتراف کرد و همچنین به ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده نیز اعتراف کرد و متعاقبا پرونده به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟