پلیس قلابی در بندرعباس به دام افتاد

سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در نشست خبری با اشاره به ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس گفت: وضعیت کنونی بندرعباس با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست، البته این امنیت حاصل تلاش و تعامل بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت نیازمند تعامل و خرد جمعی است، افزود: امنیت نسبی در شهر بندرعباس به دلیل زحمات پرسنل و اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی ماموران نیروی انتظامی این شهرستان است.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: اگر هنجارشکنی و ناامنی هم در برخی مناطق به وقوع بپیوندد مطمئن باشید که در کمترین زمان و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان برخورد می‌شود.

سرهنگ مشایخ در ادامه از دستگیری 6 باند سارق منزل و داخل خودرو در 10 روز گذشته در این شهرستان خبرداد و تصریح‌کرد: یکی از این باندها با اجاره موقت و کوتاه مدت منازل در برخی از محلات، با شناسایی و زیرنظر گرفتن سوژه‌ها در محلات بالای شهر و اطمینان خاطر از خالی بودن واحدها اقدام به سرقت Stealing طلا و جواهر می‌کردند.

وی همچنین با تشریح نحوه وقوع جرم Crime توسط این باند 4 نفره افزود: سارقین با استفاده از یک دستگاه خودروی پژوپارس با پلاک تهران اقدام به سرقت می‌کردند که پس از شناسایی و دستگیری به 23 مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فردی که با جعل عنوان پلیس Police انتظامی شهرستان بندرعباس، پلیس آگاهی، کارمند کمیته امداد و کارمند استانداری اقدام به اخاذی می‌کرد خبرداد و گفت: از شهروندان بندرعباسی خواستاریم که اگر کسی خود را به‌عنوان مامور انتظامی و یا دیگر نهادها معرفی‌کرد از وی کارت شناسایی معتبر مطالبه کنند و یا از سامانه 110 استعلام بگیرند.

سرهنگ مشایخ در ادامه با تشریح اقدامات پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس در 7 ماهه سال جاری بیان‌داشت: میزان جرائم خشن در طول این مدت، 24 درصد کاهش یافته و تعداد 104 نفر نیز در همین خصوص دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: جرائم عادی نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل با کاهش 7 درصدی مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از افزایش 30 درصدی دستگیری مجرمان در 7 ماهه سال جاری خبر داد و تصریح‌کرد: در این مدت، 7 تن مواد مخدر Drugs کشف شده که با افزایش 243 درصدی کشفیات مواد مخدر را در بندرعباس شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ مشایخ با اشاره به کشف کالای قاچاق Contraband به ارزش 190 میلیارد ریال در این شهرستان گفت: در 7 ماهه نخست سال‌جاری در این زمینه 41 درصد افزایش داشته‌ایم. همچنین با جمع‌آوری 10 هزار و 868 نفر معتاد، افزایش 40 درصدی را شاهد بودیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟