به گزارش رکنا، ساعت 10:15 دقیقه شامگاه دوشنبه 17 آبانماه سال جاری ماموران کلانتری 159 بیسیم در جریان درگیری مرگبار منطقه تیردوقلو قرار گرفتند و با حضور در صحنه جرم با جسد پسر جوانی روبرو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

بدین ترتیب بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مقتول پس از جنایت به خانه یکی از دوستانش پنهان شده است و همین کافی بود تا متهم در یک عملیات 3 ساعته در مخفیگاهش دستگیر شود.

عامل جنایت پس از دستگیری صبح امروز پیش روی بازپرس ویژه قتل لب به اعتراف گشود و گفت: چند سال پیش مادرم به خاطر اعتیاد پدرم از او طلاق گرفت و از آن زمان به بعد من همراه خواهر 15 ساله و مادرم زندگی می کنم و از ساعت 7 صبح تا 9 شب در محل کارم هستم.

وی افزود: چندی پیش از خواهرم شنیدم که پسر قوی هیکلی برای او ایجاد مزاحمت کرده است به همین خاطر به سارغش رفتم و از او خواستم تا دست از سر خواهرم بردارد.

وی افزود: پس از چند روز دوباره شنیدم که جوان قوی هیکل که با دوستانش سر کوچه می ایستند برای خواهرم ایجاد مزاحمت کرده به همین خاطر وقتی به سراغش رفتم با او درگیر شدم و با میانجیگری دوستانش و مردم درگیری ما پایان گرفت و فکر می کردم پسر جوان دیگر سراغ خواهرم نمی رود اما صبح روز حادثه وقتی خواهرم به خانه آمد شنیدم که او دوباره خواهرم را تعقیب کرده و با وجود اینکه خواهرم موبایل ندارد اصرار به گرفتن شماره تلفن وی را داشته است.

قاتل 17 ساله ادامه داد: عصبانی بودم و به پارک محل رفتم که دوستانم در حال خوردن مشروبات الکلی بودند که با اصرار آنها من نیز مشروب الکلی خوردم و وقتی از حالت عادی خارج شدم به سراغ مزاحم خواهرم رفتم که دیدم با یکی از دوستانش سر کوچه ایستاده اند.

وقتی به پسر جوان نزدیک شدم با وجود اینکه مقتول قوی هیکل بود با او درگیر شدم که وی مرا روی زمین انداخت و روی من افتاد و دوستش در همان وضعیت برای من چاقو کشید که توانستم چاقو را از دستش بگیرم و برای نجات جانم یک ضربه پسر مزاحم زدم که او روی زمین افتاد و توانستم فرار کنم.

پس از فرار به خانه یکی از دوستانم رفتم و او اطلاعی از ماجرای قتل نداشت که ناگهان دیدم ماموران وارد خانه شدند و دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله با توجه به سن مقتول پرونده را به دادسرای اطفال ارجاع داد و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 229359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟