به گزارش رکنا، چندی پیش رییس یکی از شعبه های بانک دولتی با مراجعه به ماموران پلیس Police آگاهی آبادان اعلام کرد که 4مرد با جعل مدارک دست به یک کلاهبرداری میلیاردی زده اند.

رییس بانک به کارآگاهان گفت: چندی پیش 4 مرد با ارائه مدارک از شرکت نفت و آوردن مدارک برای ضمانت وام های میلیاردی گرفتند اما وقتی زمان پرداخت قسط اول رسید هیچ یک از آنها پولی به بانک پرداخت نکردند و وقتی برای پیگیری ماجرا به شرکت نفت مراجعه کردیم مشخص شد که این افراد با مدارک و نامه های جعلی اقدام به گرفتن وام های میلیاردی کرده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ابادان برای دستگیری متهمان فریبکار وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته بانک رفته و با در دست داشتن تصویر متهمان و اقدامات فنی موفق به شناسایی 4 متهم پرونده شدند.

کارآگاهان در این مرحله با شناسایی مخفیگاه مردان فریبکار در عملیات پلیسی موفق به دستگیری 4 متهم شدند.

4 کلاهبردار میلیاردی در ابتدا خود را بی گناه معرفی کردند اما وقتی در برابر فیلم دوربین بانک و نتیجه مثبت بودن اثر انگشتشان با مدارک زمان افتتاح حساب قرار گرفتند مجبور به اعتراف شدند.

اکبر که رییس باند است به ماموران گفت: چندی پیش از یکی دوستانم با خبر شدیم که یکی از بانک های دولتی با فیش حقوقی کارمندان پالایشگاه و نامه اشتغال به کار وام های میلیاردی می دهند که همین باعث شد تا نقشه یک کلاهبرداری را طراحی کنم.

وی افزود: به سراغ یکی از دوستانم که در پایشگاه کار می کند رفتم و توانستیم به کمک او برای خودم و 2 تن از دوستانم نامه های جعلی اشتغال به کار تهیه کنیم و با در دست داشتن مدارک و ضامن های جعلی به بانک مراجعه کردیم و توانستیم 40 میلیارد ریال وام بگیریم.

بنا به این گزارش، 4 متهم به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شدند و تحقیقات برای بازگرداندن پولهای میلیاردی به بانک ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 229650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟