به گزارش رکنا، اوایل آبان ماه سال جاری پسر جوانی پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام یک آدم ربایی بچه محل پرده برداشت.

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 برای دستگیری جوان آدم ربا وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ جوان ربوده شده رفتند و وی گفت: در حال رفتن به خانه مان بودم که پسر جوانی به سمتم آمد و مرا به زور و تهدید سوار بر خودرویش کرد و مرا به به خانه اش برد.

وی افزود: پسر جوان که از بچه محل هایمان است چند ساعتی مرا در خانه اش اسارت گرفت و هدف ضربات چاقو قرار داد تا اینکه پس از چند ساعت مرا در غرب تهران رها کرد.

در این مرحله ماموران با اطلاعات به دست آمده برای دستگیری پسر جوان وارد عمل شدند و اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری جوان آدم ربا شدند.

فرهاد وقتی در برابر اتهام آدم ربایی قرار گرفت به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش متوجه مزاحمت های پسر جوان برای خواهرم شدم و وقتی دیدم وی دست بردار نیست تصمیم گرفتم به سراغش بروم و او را ادب کنم.

وی افزود: هیچ آدم ربایی در کار نبوده و فقط برای اینکه او دیگر مزاحمت ایجاد نکند با او درگیر شدم و قبول دارم او را کتک زدم اما اتهام آدم ربایی را قبول ندارم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا راز این آدم ربایی مرموز فاش شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 229755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟