مالک خانه میلیاردی سعادت آباد تهران کیست؟

چندی قبل اهالی محله‌ای در سعادت آباد نیمه‌های شب صدای داد و فریاد چند نفر را از خانه قدیمی شنیده و سراسیمه بیرون دویدند. صحنه وحشتناکی بود. مردی با پتک به دیوار می‌کوبید و کمی آن طرف‌تر چند نفر به جان هم افتاده و گلاویز شده بودند. گاز اشک آور در فضا پیچیده بود و در آن شلوغی، زنی التماس کنان و در حالی که از فشار و استرس و آلودگی ناشی از گاز دچار خفگی شده بود، از مردم کمک می‌خواست.

با گزارش این حادثه Incident به کلانتری 134 شهرک قدس، مأموران خود را به محل حادثه رساندند وهمزمان با پراکنده کردن ساکنان، فضای متشنج اندکی آرامتر شد. اما با هر حرفی داد و فریادها بالا می‌گرفت. در این میان زن 40 ساله‌ای که بشدت ترسیده بود در حالی که به خاطر تنگی نفس مدام سرفه می‌کرد درباره علت درگیری به مأموران گفت: «اسفند سال گذشته من و برادرانم این خانه کلنگی را از وارثانش خریدیم و با اینکه ما با این قرارداد مالک شده بودیم اما به وسایل داخل خانه دست نزدیم. از طرفی قصد داشتیم با توجه به کلنگی بودن خانه، آنجا را در فرصتی مناسب بازسازی کنیم.از آنجا که خانه مقداری اسباب و اثاثیه داشت و ما در آنجا سکونت نداشتیم هراز گاهی به آنجا سر می‌زدیم تا اینکه در یکی از این سرکشی‌ها با مردی روبه‌رو شدیم که ادعا کرد قبل از مرگ مالک قبلی، خانه را از او اجاره کرده و طبق قرارداد می‌خواهد در خانه‌اش ساکن شود. این اتفاق شوک آور بود اما از آنجا که او برای اثبات ادعایش سندی نداشت از او به دادسرای سعادت آباد و شعبه 1176 کیفری مجتمع قدوسی شکایت کردیم و این مرد به دلیل ناتوانی در اثبات ادعاهایش به یک سال حبس محکوم شد.»

این زن ادامه داد: «فکر می‌کردیم با شکایت و زندان Prison رفتن این مرد دردسرمان تمام شده غافل از اینکه این تازه شروع ماجرا بود. وقتی یک سال محکومیت مستأجر قلابی خانه تمام شد، او با ما تماس گرفت و گفت می‌خواهد وسایل داخل خانه را تخلیه کند و خانه را تحویل دهد. ما هم قرار گذاشتیم و او 10 روز پیش اثاثش را برد. امروز ساعت 4 عصر برای انجام مقدمات بازسازی خانه آمدیم که ناگهان مردی به نام حسن وارد شد و با دیدن ما شروع به فحاشی کرد. او هم مدعی بود در این ملک زندگی می‌کند و اگر خانه را ترک نکنیم ما را به قتل Murder می‌رساند. وقتی برادرانم مداخله کردند او مجبور شد از خانه بیرون برود اما نیمه‌های شب با 4 مرد قوی هیکل از پشت ساختمان وارد خانه شدند و پس از زدن گاز اشک آور و تخریب در و دیوار خانه با برادرهایم درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و پیش از رسیدن پلیس Police فرار Escape کردند.

به این ترتیب مأموران با توجه به اظهارات وی و با دستور دادیار صفریان از شعبه چهارم دادیاری دادسرای سعادت آباد، پلیس به بررسی دوربین‌های مداربسته در محل پرداخت و توانست با ردگیری پلاک خودروی مهاجمان، آنها را شناسایی کند. 4 مرد که همگی اعضای یک خانواده بودند وقتی با مأموران روبه‌رو شدند، ادعا کردند از موضوع خبر ندارند و در جریان ماجرا نیستند. اما تصاویر دوربین‌ها قفل سکوت آنها را شکست اما متهمان خود را مالک خانه دانسته و مدعی شدند شاکی و خانواده‌اش ملک آنها را تصرف کرده‌اند.

با توجه به اینکه هر دو خانواده مدرک و سندی برای اثبات ادعاهایشان نداشتند دادیار صفریان ضمن مکاتبه با سازمان‌های مربوطه خواست مالک اصلی این خانه را معرفی کنند تا درباره متهمان تصمیم‌گیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایران

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

اقرارعجیب پزشک تبریزی/عدم اقدام دولت در زمینه شکایت از حقوق های نجومی/آخرین وضعیت پرونده اختلاس کلان صندوق ذخیره فرهنگیان

شهرام در محاصره پلیس از بالکن طبقه سوم سقوط کرد و دختر جوان در خانه مجردی دستگیر شد

اینجا منزل جدید اوباما است

مرگ پسر جوان در سقوط از بالکن خانه زن شوهردار / این پسر حتی کلید خانه ام را داشت و ...+عکس

خدیجه به بیمارستان روانی ها منتقل شد / این زن عامل قتل عام خانواده اش است+عکس

فیلم / چاقوکشی زن خشمگین به شوهرش در خیابان / این مرد بدون اجازه به مهمانی شبانه رفته بود + عکس

فریب ظاهر نجیب سپیده را خوردم او خیلی زود رنگ عوض کرد

قتل مرد همسایه درمسیر بازگشت پسرعموها از جشن عروسی+عکس

برادرم بخاطر مشکلات اخلاقی ام می خواهد من را بکشد/این دختر از پلیس کمک خواست

دزد ارتباط گناه آلود شامگاهی دختر و پسر را لو داد

بازداشت کارشناس رسمی دادگستری در پرونده «پدیده»

پدرم با دختری هم سن و سال من دوست شد و ...

ارتباط سرد زناشویی و مشاوره غلط خانواده زن را تا یک قدمی مر گ برد

زن عصبانی شوهر فوتبالیستش را سوزاند + عکس

مرد چاق 100 کیلو وزن کم کرد تا ازدواج کند + عکس

در میهمانی شبانه باغ هلو مسعود به من ابراز علاقه کرد / بعد از شب شوم عروسی شوهرم دیگر سراغی از من نگرفت

ارتباط غیراخلاقی معلم ورزش زن با 3 دانش آموز پسر +عکس

انفجار مین دوران جنگ تحمیلی و مصدومیت جوان 23ساله

علاقه زشت پسر دانشجو برای عکاسی مخفیانه از دختران جوان

اعدام برای مرد 48 ساله به خاطر آزار و اذیت پسر 8 ساله

 

 

اعتراف بازیگر زن ایرانی به پیشنهادهای غیر اخلاقی در ترکیه +عکس

20کیلو کاهش وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش + عکس قبل و بعد از کاهش وزن

تصویر قدیمی و دیده نشده از پریناز ایزدیار در حال آشپزی کردن +عکس

آرزوی پدرمرتضی پاشایی در دومین سالگرد درگذشت پسرش +عکس

سلفی ترانه علیدوستی و پسرش در سریال شهرزاد +عکس

نامه خواننده معروف 2 روز قبل از مرگش به زنی که دوستش داشت +عکس

کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورمان در آمریکا! +عکس

 

کدخبر: 229794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟