شاهدان عینی از حادثه درگیری خشن پلیس شیراز با راننده فراری گفتند+فیلم
حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

محسن سفیدی یکی از شاهدان عینی این ماجرا گفت: 18 آبان ماه با خورو شخصی و به اتفاق خانواده از سمت پل Bridge معالی آباد به سمت صدرا در حرکت بودم که یک خودرو میتسوبیشی با لایی کشیدن از کنارم عبور و کمی هم به خودرو من خورد.

وی افزود: همه رانندگان از نحوه رانندگی این خودرو شاکی بودند که خورو پلیس Police نامحسوس را دیده و از آنان درخواست برخورد و توقف کردن خودرو متخلف شدم.

سفیدی گفت: مشخص بود این راننده وضعیت عادی ندارد و هر لحظه ممکن بوده حادثه‌ای بد رخ دهد و برای اطمینان بیشتر نیز با پلیس 110و راهور تماس گرفته و متوجه حضور آنان در صحنه شدم.

این شهروند شیرازی گفت: رانندگان دیگر نیز از حضور به موقع پلیس رضایت داشته و باید قدردان آنان باشیم نه اینکه شاهد برخی جوسازی‌ها علیه این سبزپوشان خدمتگذار باشیم.

سرگرد عباس زارع رئیس مرکز کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز نیزاظهار داشت: در تاریخ 18 آبان ماه برابر گزارش مردمی به واحد گشتی مبنی بر انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشیدن یک دستگاه خودرو میتسوبیشی گالانت در بلوار صنایع بلافاصله ماموران این مرکز با مشاهده خورو به سمت آن حرکت کرده و دستور ایست دادند که متاسفانه راننده علاوه بر برخورد با خودرو پلیس هیچ توجهی نکرد.

وی افزود: پس از گذشت مسافتی واحد بعدی کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز وارد عمل شده و با بستن مسیر روبروی پمپ بنزین صنایع خودرو ناچار به ورود به پمپ بنزین و توقف در آن محل می‌کند.

زارع تصریح کرد: پس از اینکه ماموران قصد سوارکردن راننده را داشتند پس از درگیری ماموران با وی و با توجه به عدم تعادل سرش به شیشه خودرو برخورد و زخمی می‌شود.

رئیس پلیس بزرگ راه شیراز بیان کرد: پس از این موضوع بلافاصله راننده توسط ماموران پلیس راهور به درمانگاه سپهر انتقال داده و مداوا نیز صورت گرفته و وی نیز تحویل خانواده خود می‌شود.

زارع گفت: همان طور که سخنگوی ناجا نیز اعلام کردند در این حادثه Incident با ماموران پلیس که در پمپ بنزین با راننده متخلف برخورد نامناسب داشته‌اند برخورد و پرونده آنان نیز در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به دستور پلیس عامل اصلی این برخوردها بوده و موضوع با قید فوریت و به صورت جدی توسط مقام قضایی در دست پیگیری است.

حمیدحسن لی پزشک شاغل در درمانگاه سپهر نیز با توجه به ادعاهایی مبنی بر اینکه ماموران پلیس راهور راننده را به درمانگاه انتقال نداده‌اند اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد؛ خودم در زمان حادثه و مراجعه بیمار، شیفت بودم و مشاهده کردم این بیمار توسط پلیس به این درمانگاه انتقال داده شد.

پزشک معالج و یک شاهد عینی ماجرای راننده متخلفی که در یکی از بلوارهای شیراز لایی می‌کشید و با ماموران پلیس راهور درگیر شده بود، تشریح کردند.

وی افزود: تنها یک زخم سطحی روی سر این بیمار رخ داده بود که نیازی به بخیه کردن هم نداشت. با توجه به سطحی بودن زخم راننده در کمترین زمان ممکن درمان و با هوشیاری کامل از درمانگاه خارج شد.

این اتفاق در حالی رخ داده بود که براساس گزارش پلیس، راننده خودرو جنجالی، با مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده و حرکات مخاطره آمیز وی با خودرو در پی مصرف مشروبات الکلی انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

 

کدخبر: 229893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟