اقدام زشت با یک مرد برای تهیه فیلم غیر اخلاقی / فیلم را 30 میلیون تومان می فروختند

هفته گذشته وکیلی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام تهیه عکس‌های غیراخلاقی و اخاذی از موکلش شکایت کرد.

وی به قاضی Judge مرشدلو گفت: موکلم چند هفته پیش مردی را به عنوان مسافر به طور اتفاقی سوار خودرویش کرد و او را به مرکز شهر تهران رساند. بعد به سمت خانه خودش در آن حوالی رفت که هنگام ورود به پارکینگ، مرد مسافر و فرد دیگری با چاقو او را تهدید کردند و وارد آپارتمانش شدند. آنها با تهدید و زور از موکلم عکس‌های غیراخلاقی گرفتند و از محل فرار Escape کردند. یکی از آنها در تماس با موکلم او را تهدید کرد اگر به او پولی نپردازد، این عکس‌ها را در تلگرام منتشر می‌کند و آبروی او را می‌برد. موکلم از ترس آبروی کاری و خانوادگی‌اش مجبور شد پول درخواستی مرد اخاذ را بپردازد تا عکس‌ها را منتشر نکند. او دو بار از موکلم پول گرفت و دست به اخاذی میلیونی از او زد. این مرد همچنان قصد اخاذی دارد که موکلم تصمیم به شکایت گرفت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران اداره آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری مرد اخاذ و همدستش آغاز شد. شاکی با حضور در پلیس Police آگاهی از دو مرد جوان به اتهام حبس غیرقانونی و تهیه عکس‌های سیاه و اخاذی میلیونی شکایت کرد. تا این که چند روز پیش مرد اخاذ وقتی با شاکی قرار ملاقات گذاشته بود تا پولی از او بگیرد در حلقه محاصره ماموران گرفتار و دستگیر شد .

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: چند سال پیش با شاکی درگیر شدم و از آن زمان از او کینه به دل داشتم. بعد از مدتی محل کار او را پیدا کردم. او را تعقیب و نشانی خانه‌اش را پیدا کردم. بعد هم با کمک دوستش نقشه اخاذی را طراحی و اجرا کردیم.

وی افزود: در این سال‌ها چهره‌ام تغییر کرده بود و او نمی‌توانست مرا شناسایی کند. روز حادثه Incident طبق نقشه‌مان من به عنوان مسافر سوار خودرویش شدم و او تا نزدیک خانه‌اش مرا رساند و پیاده شدم. بعد دوستم نزد من آمد و با تهدید شاکی از او فیلم و عکس سیاه گرفتیم. در ادامه برای منتشر نکردن عکس‌های او، 30 میلیون تومان اخاذی کردیم.

با اعتراف متهم، همدستش نیز دو روز پیش دستگیر شد. او نیز اعتراف کرد فقط با دوستش در این کار همراه بوده، اما او اخاذی نکرده است.

متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت خواستگار که دختر مازندرانی را بدون اجازه عقد کرد!

مرده ای که زنده شد / دختر جوان وقتی به خانه رسید اعلامیه فوت خود را دید

واهر و برادر خردسال روستایی شپش سرنداشتند!

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

نقشه شوم ساغر برای صراف معروف تهران / گفتگو با متهم + عکس

کارهای زیرزمینی گروه شاهین در پارک بانوان / یکتا با تیپ پسرانه اش لو داد که چه می کنند؟!

 

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

مصدومیت شدید محسن تنابنده بازیگر معروف سریال پایتخت

دورهمی بازیگر “یوسف پیامبر” و پسر عمویش در کافی شاپ+عکس

گریم مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در شهرزاد 2 رونمایی شد +عکس

 

کدخبر: 230140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟