به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 12:30 دقیقه پنج شنبه 27 آبانماه سال جاری را نشان می داد که ماموران اداره مبارزه با سرقت Stealing پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران، متهم 20 ساله را که روز 23 آبانماه در جریان یک کیف قاپی از زن 80 ساله دستگیر کرده بودند هدف بازجویی قرار دادند.

این سارق جوان در حالیکه روی صندلی نشسته بود و افسرپرونده از وی برای افشای دیگر جرایم احتمالی اش هدف بازجویی قرار داده بود ناگهان صحنه هولناکی را رقم زد.

دزد جوان که به آخر راه رسیده بود وقتی دید پنجره اتاق بازجویی باز است و افسر پرونده سرگرم نوشتن اعترافاتش است در یک لحظه از روی صندلی بلند شد و با دویدن به سمت پنجره خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرد.

با مرگ سارق جوان تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجادمنافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر پای در پایگاه سوم پلیس آگاهی گذاشتند.

بازپرس ویژه قتل Murder در تحقیقات ابتدایی دستور بررسی فیلم های دوربین مداربسته را صادر کرد که در مشاهده فیلم ها مشخص شد که سارق کیف قاپ درحالیکه دستبند و پابند نداشته روی صندلی اتاق افسرپرونده درحال اعتراف بوده که ناگهان در یک چشم بهم زدن خود را از پنجره اتاق به پایین پرت می کند.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر در این مرحله دستور داد تا جسد متهم جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ وی مشخص شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 230229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟