به گزارش رکنا، اوایل هفته گذشته ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت از چند مسجد شهر قرار گرفتند و تیمی ازماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی برای ردیابی دزد مسجدهای شهر آبادان ادامه داشت تا اینکه عصر پنج شنبه 27 آبانماه اهالی منطقه کوی کارگر در تماس با ماموران پلیس از رفت و آمدهای مرد مرموزی خبر دادند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که چندی پیش اهالی خانه ای به شهر کرج مهاجرت کرده اند اما مدتی است که مرد مرموزی به این خانه رفت و آمد دارد.

تیم پلیسی ابتدا به کمک یکی از همسایه با صاحبخانه که در شهر کرج زندگی می کند تماس گرفتند و وی ادعا کرد که هیچ کس کلید خانه اش را ندارد و نمی داند چه کسی در خانه اش زندگی می کند.

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری مرد مرموز دست به کار شده و پس از ورود به خانه مرد جوان را بازداشت کردند و جالب اینکه وی ادعا می کرد در خانه خودش است و مرد صاحبخانه نیز از این ماجرا با اطلاع است.

این ادعاها در حالی بود که ماموران در بررسی از خانه مرد مرموز وسایل سرقتی از مسجدها را به دست آوردند و عیسی 30 ساله به ناچار لب به سخن باز کرد.

دزد جوان گفت: حدود 5 سال است که به شیشه اعتیاد پیدا کردم و بارها خانواده ام مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند تا درمان شوم اما بی فایده بود به همین خاطر آنها مرا از خانه بیرون کردند و چند روزی را در خیابانها بودم تا اینکه از یکی دوستانم شنیدم زوج میانسالی در منطقه کوی کارگر برای زندگی به شهر کرج مهاجرت کرده اند و فقط ایام تعطیلات عید نوروز به آبادان برمی گردند.

وی افزود: به همین خاطر خانه زوج میانسال را برای زندگی انتخاب کردم و برای تامین هزینه های اعتیادم نیز به مسجدهای شهر می رفتم و هر چه می توانستم را سرقت می کردم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اعترافات متهم جوان دستور داد تا وی برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی شهر آبادان قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم / مردی برای اثبات ارتباط شوم زنش با یک مرد از آنان فیلم پنهانی گرفت / وقتی اقدام زشت همسرم را پشت دوربین دیدم خشکم زد + عکس

دردسر فیلم های دوران مجردی تازه عروس و ارتباط هایش با پسران همسایه / داماد وقتی فیلم ها را دید بی درنگ درخواست طلاق داد

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت وحشیانه پدر و پسر ثروتمند / جنین برای کیست؟

اقدام زشت پسر جوان با عمه اش در سفر به دوبی + عکس متهم و قربانی

باردار شدن دختر 17 ساله توسط 4 پسر در خلوت شبانه / دستور قضایی برای

فیلم تصادف هولناک با عابر پیاده و بی تفاوتی شاهدان حادثه + تصاویر

فیلم زشت از یک مرد تهرانی که 2 جوان قصد فروش میلیونی آن را داشتند

فیلم لحظه شلیک مرگبار به گروگانگیر کودک 2 ساله در محاصره پلیس + عکس

توقیف خودرو لوکس با سرعت 215 کیلومتر در اتوبان رشت+عکس

جوانی که با اسلحه به خواستگاری رفته بود / قاتل پس از شلیک مرگبار به پدر و دختر مورد علاقه اش در الموت دستگیر شد

پیشنهاد شرم آور روانپزشک تلگرامی به پسر نوجوان + تحقیقات پلیس فتا به یک اقدام زشت رسید

آزیتا حاجیان این روزها در حال تجربه روزهای بهتر است +عکس

علی ضیاء مجری خبرساز ایرانی: مسائلی است که اذیتم می کند ولی...

کارگردان و بازیگر زن معروف ایرانی که پا به پای هم در هر پلان گریه کردند +عکس

هومن سیدی ؛ ماشین کلاسیک اش و جمله ای از وودی آلن +عکس

 

کدخبر: 230254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟