این 2 جوان گربه سیاه بچه پولدارهای شمال تهران بودند / آنها را می شناسید؟+عکس

به گزارش رکنا، 28 تیر ماه سال جاری مردی به ماموران کلانتری 101 تجریش مراجعه کرد و گفت: سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به گردنبندقاپی از وی کردند و برای اینکه نتوانم دنبالشان بروم در خلاف جهت خودروهای عبوری فرار کرده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "گردنبندقاپی" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : " 4 عصر 28 تیرماه سال جاری در اتوبان صدر – حد فاصل شریعتی و بلوار کاوه ، با خودرو شخصی در حال تردد بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ با دو سرنشین ، از سمت آیینه راننده با خودرو برخورد کرد ؛ به درخواست ترک نشین صندلی عقب موتورسیکلت، شیشه ی ماشین را پائین آوردم تا میزان خسارت وارده به آئینه خودرو را بررسی کنم که ناگهان این شخص دستش را به سمت گردن برد و رشته زنجیر همراهم به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان را پاره و سرقت Stealing کرد. هنگام سرقت موفق به گرفتن دست سارق شده و حتی در حین کشاکش ، ساعت مچی سارق نیز پاره شد اما آنها پس از سرقت زنجیر موفق به فرار Escape از محل شدند " .

همزمان با وقوع سرقت های مشابه به شیوه گردنبندقاپی به شیوه ایجاد تصادف Crash صوری در مناطق شمال تهران ، پرونده جداگانه ای با دستگیری هشت سارق کیف قاپ و گردنبندقاپ در اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد.  در تحقیقات بعمل آمده از متهمان پرونده ، آنها در خصوص فعالیت سایر مجرمان و سارقان بعنف سابقه دار به کارآگاهان عنوان داشتند که عمده سرقت های گردنبندقاپی در مناطق شمال شهر تهران توسط یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه گردنبندقاپی و زورگیری بنام "بابک . الف" ( 28 ساله ) انجام می شود .

با اطلاع خبر فعالیت های مجرمانه ی "بابک . الف" به پایگاه یکم پلیس آگاهی ، بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته شده ی محدوده محل سرقت و چهره نگاری تصاویر متهمان و شناسایی تصویر "بابک . الف" به عنوان سارق اصلی از سوی مالباخته ، کارآگاهان پایگاه یکم موفق به شناسایی یکی از متهمین پرونده سرقت های گردنبندقاپی مناطق شمال تهران شدند .

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی ، اطلاع پیدا کردند که "بابک . الف" اقدام به خرید یک باغ - ویلا در منطقه شهریار کرده است ؛ با شناسایی مخفیگاه متهم ، کنترل نامحسوس پلیسی این محل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت 10 صبح نهم آبان ماه سال جاری، "بابک . الف" در زمان خروج از مخفیگاهش با یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 سفید رنگ ، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

"بابک . الف" که به تازگی و با تأمین قرار از زندان Prison خارج شده بود ، در همان تحقیقات نخست به دهها فقره گردنبندقاپی به شیوه تصادف صوری و یا زورگیری اعتراف و همدست خود بنام "مهران . م" ( 23 ساله ) را نیز معرفی کرد .

"بابک . الف" در خصوص نحوه سرقت های خود به کارآگاهان گفت : "عمده سرقت های خود را از سرنشنیان خودروهای مدل بالا همچون بنز ، هیوندا ، خودروهای شاسی بلند و ... انجام می دادیم ؛ با ایجاد تصادف ساختگی آنها را مجبور به توقف می کردیم ؛ در مرحله ی اول سعی در گردنبد قاپی داشتیم اما اگر موفق به سرقت نمی شدیم ، با تهدید سلاح سرد سرقت خود را به این بار شیوه زورگیری انجام می دادیم و در خلاف مسیر حرکت خودروها از محل دور می شدیم " .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، با شناسایی مخفیگاه مهران در شهرستان اسلامشهر ، او نیز در12 آبان ماه دستگیر و به همدستی با "بابک . الف" در دهها فقره گردنبندقاپی اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمان به دهها فقره سرقت و گردنبندقاپی در مناطق شمال ، شمال غرب ، شمال شرق و بعضا مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در مناطق ولنجک ، صدر ، مقدس اردبیلی ، اتوبان چمران ، همت ، شریعتی ، نیاوران ، فرمانیه ، اندرزگو ، بلوار کاوه ، پاسداران ، هفت تیر و ... اعتراف داشته اند .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، در پایان این خبر اعلام داشت : در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمین بویژه شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی مقام  قضایی صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر – مسیر شرق به غرب – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

فیلم / اقدام زشت با دختر همسایه / جسد تکه تکه این دختر در جنگل پیدا شد + عکس

آزار و اذیت دختر ترسو داخل پراید پارک شده در جاده مخصوص کرج / این دختر با دوست پسرش در حال گفتگو بود که ...+عکس

جوان ۲۳ ساله در چشمه آب گرم ذوب شد!

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

جیغ و فریادهای یک زن در خیابان فلسطین راز یک مرد سابقه دار را لو داد+ عکس و فیلم گفتگو با متهم

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

دخترک نمی‌دانست مادرش به قتل رسیده! +عکس

راز چمدان سیاه عروس 2500 سکه‌‌ای

مسافرانی که زیر چرخ‌های تریلی له شدند +عکس

دستگیری خواستگار قاتل در الموت + عکس متهم و قربانیان

نمایش عجیب یک جادوگر که مردی را کشت و زنده کرد + عکس

دوئل کثیف 2 دختر برای ازدواج با جوان آبادانی

خرید خودروی نیم میلیادری با اسلحه در دست / صاحب خودرو در شهر ری رها شد

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

زن جوان شوهرش را در اتاق خواب به آتش کشید

فیلم / اقدام زشت مامور شهردار در برخورد با زن دستفوش / شهردار مامور را اخراج کرد + عکس

22 سال زندگی در زندان انفرادی از ترس زندانیان اعدامی+ عکس

فیلم /اقدام زشت زن شوهردار با دوست پسرش در برابر دوربین فیلمبرداری مرد بی نوا+ عکس

راز تلخ دختر 17 ساله ای که تیپ پسرانه زد با زن بیوه دوست شد

فیلم / روستائیان مرد کثیف را از پاسگاه بیرون کشیدند و به دار آویختند+ عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

بلایی که زن 42 ساله با چاقو بر سر دوست پسر جوانش آورد+ عکس

 

 

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

عکس دیده نشده از جوانی های خواننده سرشناس پاپ ایران در فیلیپین بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟