با تلاش کارآگاهان تیم دوم اداره مبارزه با سرقت، دزدی به نام امید که تحت تعقیب پلیس آگاهی بوده و اقدام به تشکیل باند سرقت خودرو کرده بود،دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با ادعاهای مردی مبنی بر اینکه خودروی پراید وی از طبرسی شمالی توسط سارقین به سرقت رفته،‌ موضوع در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کاراگاهان تیم دوم اداره مبارزه با سرقت Stealing خودرو،‌ موضوع را در دستور کار قرار داده و اظهارات مالباخته را از نحوه چگونگی سرقت جویا کردند و در این راستا ظن کارآگاهان به یکی از سارقین سابقه دار و تحت تعقیب پلیس به نام امید برانگیخته شد.
وی گفت: با توجه به اینکه این متهم تحت تعقیب به صورت باندی اقدام به سرقت های خودروهای مدل پایین می کند،‌ طی برگزاری جلسه ای مشترک با عوامل تجسس کلانتری های سطح شهر،‌ شیوه و شگرد و تصاویر متهم در اختیار واحد های گشتی قرار داده شد و با توجه به محدوده جغرافیایی جرم Crime و ساعات خاص سرقت توسط این باند،‌ آموزش های لازم ارائه شد.
سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: پس از چندین روز کار گسترده پلیسی،‌کارآگاهان توانستند با همکاری ماموران تجسس کلانتری طبرسی متهم  به نام امید را دستگیرکردند که وی اقرار کرد با همدستی دوستش به نام حسین باند سرقت را تشکیل داده اند.

حسین نیز بلافاصله دستگیرشد و از بازرسی محل اختفا وی تعداد دو  پراید سرقتی به دست آمد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: در ادامه بازجویی ها دزدان بیان داشتند پس از سرقت،‌ اقدام به اوراق  خودروها کرده سپس قطعات را به دو مالخر به نام های های ابراهیم و مجتبی به فروش می رساندند که در این راستا نیز این دو مالخر توسط کارآگاهان تیم دوم سرقت خودروی پلیس آگاهی دستگیر و از بازرسی محل اختفا آنان تعدادی ضبط و باند، باطری خودرو و لوازم و قطعات خودرو کشف و ضبط شد.
وی با اعلام اینکه تاکنون پرده از هفت  سرقت خودرو در مشهد و یک  سرقت خودرو در  گناباد و سرقت یک  مغازه رادیاتور سازی در سیدی و همچنین سرقت یک گاوصندوق حاوی پول و مدارک و کامپیوتر برداشته شده است بیان کرد: پرونده تکمیلی در این راستا برای هر چهار عضو باندتنظیم شده و بنا به احکام صادره قضائی متهمان با قرار صادره روانه زندان Prison شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟