به گزارش رکنا، ساعت 8 شامگاه دوشنبه 30 آبانماه ماه امسال ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در تماس صاحب یک کارگاه متروکه از ماجرای کشته شدن مردی در اتاقک نگهبانی خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 در کارگاه متروکه در بزرگراه چمران جنوب بالاتر از خیابان ملاصدرا حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست با جسد مرد 30 ساله ای که با ضربات دسته کلنگ به سرش به قتل رسیده بود روبرو شدند و در این مرحله صاحب انبار متروکه هدف تحقیق قرار گرفت.

این مرد به ماموران گفت: ساعت 8 شب بود که علی٦٧ ساله  نگهبان انبار که 2 سال است در اینجا کار می کند با من تماس گرفت و ادعا کرد یک نفر را در اتاقک نگهبانی زخمی کرده و از من خواست تا برای کمک به سراغش بروم که با جسد مرد جوان روبرو شدم.

ابتدا حرفش را باور نداشتم اما وقتی به انبار رسیدم با جسد مرد جوان روبرو شدم و هیچ اثری از علی در محل حادثه نبود.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که نگهبان کارگاه همسایه کناری با حضور در محل قتل به ماموران گفت: ساعت 6 عصر بود که متوجه سرو صدا از کارگاه متروکه شدم و وقتی برای دیدن علی رفتم دیدم نگهبان انبار دست و پای مرد معتادی را بسته و او را به باد کتک گرفته است.

وی افزود: زمانیکه از علی خواستم آرام باشد ادعا کرد از مرد افیونی پول و مواد طلبکار دارد و به همین خاطر او را کتک می زند تا حسابش را پس بگیرد، حتی وقتی برای نجات مرد افیونی دست به کار شدم علی به سمتم حمله کرد که از کارگاه خارج شدم و فکر نمی کردم علی دست به این جنایت بزند.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیرروستا در این مرحله برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل این جنایت دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند و جسد قربانی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟