به گزارش رکنا، سرهنگ نورآبادی، رئیس کلانتری 119 مهرآباد در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران گشت انتظامی این کلانتری در محدوده میدان شمشیری و خیابان های اطراف آن در حال گشت زنی بودند که تردد و حضور سه مرد مشکوک مقابل یک خانه قدیمی، توجه آن ها را جلب کرده و هر سه تحت نظر قرار دادند.
رئیس کلانتری 119 مهرآباد خاطرنشان کرد: دقایقی بعد متوجه شدند که این افراد در تاریکی شب از اهالی منزل تعدادی اجناس و لوازم منزل را در قبال پرداخت پول دریافت کرده و سعی دارند بدون اینکه کسی متوجه شود از محل دور شوند، که بلافاصله هر سه را به ظن مالخر اموال مسروقه بازداشت و تحت بازجویی قرار دادند.
وی اظهار کرد: متهمان که "ن"، "ع" و "ع" نام داشتند در بازجویی های انجام شده اظهار کردند که مالخر اموال مسروقه هستند و مالک منزل مذکور که سارق است این اموال مسروقه را به آن ها به قیمتی ارزان می فروشد.
نورآبادی تصریح کرد: در تحقیقات و استعلام های انجام شده از سیستم پروفایل پلیس Police پایتخت، مشخص شد که مالک منزل یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل است که مدتی پیش پس از طی دوره محکومیتش از زندان Prison آزاد شده است.
رئیس کلانتری 119 مهرآباد در ادامه بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور وارد شده و ضمن بازداشت این سارق، اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت Stealing از منازل و کارگاه ها و فروشگاه های شهروندان اعتراف کرد و عنوان داشت که این اموال را به قیمت ارزان به مالخران اموال مسروقه می فروشد.
گفتنی است، متهم و همدستانش برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران  منتقل شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟