به گزارش رکنا، روز شنبه مرد جوانی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پنج مرد به اتهام اقدام برای آدم‌ربایی شکایت کرد.
شاکی به بازپرس مرشد لو گفت: روز گذشته در حال انتقال خودروام به پارکینگ خانه ام در شمال تهران بودم که متوجه جر و بحث سرنشینان دو خودروی پژو وجک شدم. بعد ازورود به پارکینگ و پارک خودرو، آن ها خودرویم را محاصره و با تهدید چاقو مرا به بیرون از پارکینگ بردند.
شاکی ادامه داد: هرچه دادو فریاد کردم انگار کسی صدایم را نشنید. پنج مرد ناشناس مرا تهدید به مرگ کردند و از ترس جانم سکوت کردم. آن ها مرا به داخل یکی ازخودروهایشان انداخته و ربودند. هنوز مسافت کوتاهی را طی نکرده بودیم که خودروی دیگری به آن ها ملحق شد. سرنشین آن خودرو را می‌شناختم. او در همان محله زندگی می‌کرد. وی با دیدن من بر سر همدستانش فریاد زد و گفت: «چرا این مرد را دزده‌اید. من فرد دیگری را نشان داده بودم.» با دستور آن مرد، آدم‌رباها مرا از داخل خودرو به بیرون انداخته و متواری شدند. سرکرده آدم‌رباها نیز سوار خودرویش شد و فرار Escape کرد. گمان می‌کنم آنها قصد ربودن مرا داشتند و چون سرکرده آن ها را شناختم، رهایم کردند. اما نمی‌دانم انگیزه‌اش از این اقدام چه بود.
همزمان با شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و با دستور قضایی، تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس Police آگاهی تهران برای دستگیری اعضای این باند آدم‌ربایی ادامه دارد.

منبع:جام جم
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 230530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟