سردار عزیزاله ملکی گفت : در پی چند اخلالگری و شرارت توسط اعضاء یک باند پنج نفره در مناطق شرق استان ، جاسک و بشاگرد و متواری شدن عاملان شرارت، ماموران پلیس Police اطلاعات شهرستان جاسک موضوع شناسایی و دستگیری اعضاء این باند را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : با تلاش همه جانبه و شبانه روزی مأموران و بهره گیری از شیوه های پلیسی مشخص شد افرادی با تشکیل یک باند به نام گروه " لاتورسر " که در زبان بلوچی به معنی" گردباد " است مرتکب شرارت و جرایم متعددی نظیر راهبندی و اخاذی از مهندسین سد جگین ، حمل مسلحانه مواد مخدر Drugs ، راهبندی به قصد سرقت Stealing موتور و تیراندازی منجر به جرح و تهدید به قتل Murder شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از دستگیری شرور "احمد م" معروف به "دوستک " در اول آبان ماه، در بازجویی فنی انجام شده متهم ، دیگر اعضاء باند و همدستان خود را معرفی که با توجه به حساسیت موضوع و اقدامات اعضای باند و ایجاد رعب و وحشت مراتب دستگیری اعضاء باند مذکور در شورای تامین شهرستان جاسک طرح و پس از هماهنگی با مقام قضائی پس از چندین روز کار اطلاعاتی مخفیگاه یکی دیگر از اعضای باند به نام"مجید م "در روستای گزدان شناسایی شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: مأموران به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند که در بازجویی اولیه متهم به حمل و نگهداری سلاح جنگی ،سرقت شتر و اخاذی از مهندسان سدجگین با همکاری و مشارکت دیگر اعضاء باند اعتراف کرد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد : در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟