ادعای بی گناهی دزد انگشتر میلیاردی یک زن در عباس آباد+عکس

مهر ماه سال 92 پسر جوانی با کلانتری 104 عباس آباد تماس گرفت و از دستبرد چند مرد ناشناس به خانه مادرش خبر داد. پلیس Police وقتی به خانه ویلایی رفت با پسر جوان و مادرش که دست و پایشان با طناب بسته شده بود روبه رو شد.

پسر جوان گفت: بعد از فوت پدرم ،مادرم به تنهایی در خانه اش زندگی می کند و من به خاطر اینکه مادرم راحت باشد با شرکت خدماتی صحبت کرده بودم که هفته ای یکبار شخصی را برای انجام دادن کارهای مادر بفرستد. من برای سرزدن به خانه مادرم آمده بودم که یک نفر زنگ در را زد و من با گمان اینکه کارگر خدماتی است در را باز کردم اما یکباره چهار مرد قوی هیکل وارد خانه شدند. آنها با تهدید چاقو دست و پای من و مادرم را بستند و پول،دلار، طلا و جواهرات مادرم را سرقت Stealing کرده و گریختند. بعد از رفتن آنها من با تلاش توانستم خودم را به تلفن برسانم و با پلیس تماس بگیرم.

به دنبال شکایت این مادر و پسر تلاش برای ردیابی دزدان خشن آغاز شد و پلیس از طریق چهره نگاری رایانه ای رد یک مجرم سابقه دار به نام محسن را یافت. محسن بازداشت شد و به سرقت از خانه ویلایی پیرزن اعتراف کرد.

وی گفت: یکی از دوستانم به نام علی در یک شرکت خدماتی کار می کرد. او به من گفت به تازگی به خانه پیرزنی ثروتمندی رفت و آمد دارد که به تنهایی زندگی می کند. او نقشه سرقت از خانه پیرزن را کشید، من،علی و سه نفر از دوستانمان طبق نقشه مقابل خانه پیرزن رفتیم، علی زنگ در را زد و وقتی پیرزن در را باز کرد او مقابل در منتظر ایستاد و ما وارد خانه شدیم. اما بعد از سرقت علی انگشتر برلیان پیرزن را که یک میلیارد تومان ارزش داشت برداشت و ناپدید شد تا اینکه من دستگیر شدم.

تلاش پلیس برای ردیابی سایر متهمان بی نتیجه ماند و محسن دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. این متهم در دادگاه منکر سرقت میلیاردی شد و ادعا کرد در این سرقت شرکت نداشته و تحت فشار روانی به سرقت اعتراف کرده است. است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. پرونده چهار متهم فراری این پرونده هنوز باز است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟