تاجر کفش برای هیجان! دزدی می کرد

شامگاه دوشنبه ماموران کلانتری 107 فلسطین در جریان سرقت Stealing از مردی در خیابان شریعتی زیر پل Bridge چوبی قرار گرفتند و برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند.

مالباخته میانسال به افسرکلانتری گفت: کارمند بیمارستانم. برای خرید به پاساژ علاءالدین رفته بودم، همان جا مردی غریبه به من نزدیک شد و عنوان کرد مادرش در همین بیمارستانی که کار می‌کنم بستری بوده است و با اصرارهایش پذیرفتم سوار خودرویش شوم. حوالی پل چوبی از او خواستم من را پیاده کند. پنجره خودرو پایین بود. زمانی که پیاده شدم او دستش را به سمت کوله‌پشتی‌ام انداخت و آن را به داخل خودروی کشید و با دزدیدن آن، دو گوشی گران‌قیمت را که خریده بودم، سرقت کرد.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از مالباخته اطراف را جست‌وجو کردند و موفق شدند خودروی سارق را شناسایی کنند. این خودرو متوقف شد. متهم بازداشت و کوله‌پشتی سرقتی از او کشف و تحویل مالباخته شد.

متهم برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد و به سرقت از شاکی اعتراف کرد. با اعتراف متهم در کلانتری، او دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و از سوی بازپرس علی وسیله ایردموسی مورد تحقیق قرار گرفت.

متهم 37 ساله به بازپرس پرونده گفت: تاجر کفش هستم. هر از گاهی برای خرید و سفارش به چین سفر می‌کردم و دو روز پیش به ایران بازگشتم. در آخرین سفرم به چین در یک کافه شبانه با مردی آشنا شدم که درباره شیوه سرقت و هیجان آن با من حرف زد. او می‌گفت به عنوان مسافر افراد را سوار می‌کند و زمانی که مسافران قصد پیاده شدن دارند، کیف آنها را سرقت می‌کند. با شنیدن این حرف‌ها وسوسه شدم و زمانی که به ایران آمدم تصمیم گرفتم من هم هیجان این سرقت را تجربه کنم که دست به این سرقت زدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 230764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟