به گزارش رکنا، سرهنگ سید نورالدین حسینی، رئیس پلیس Police آگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: از چندی پیش گزارش هایی از سرقت Stealingدوچرخه از داخل حیاط مجتمع های مسکونی شهر اراک به پلیس اعلام می شد که بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و در روند تحقیقات یکی از سارقان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی معترف شد که به همراه یکی از دوستانش برنامه ریزی سرقت ها را انجام می داده و ابتدا با شگردی خاص درب مجتمع های مسکونی را باز کرده و با سرقت دوچرخه ها آن ها را به دو نفر در شهر اراک می فروختند.
حسینی تصریح کرد: بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیری دیگر همدست سارق و دو خریدار اموال مسروقه آغاز شد و در عملیات هایی هر سه نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد:‌ متهمان در اعترافات خود به 33 فقره سرقت دوچرخه در شهر اراک اعتراف کردند که 24 دستگاه دوچرخه از آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 230896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟