سرهنگ سید جواد رضوی فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در ساعت 15 و 57 دقیقه چهارشنبه گذشته، گزارش درگیری و تیراندازی در شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان، توسط شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد که در پی این خبر تیمی از ماموران انتظامی و پلیس Police آگاهی برای بررسی موضوع سریعا به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد، درگیری بین پدر و پسر خانواده بوده است، پسر بر اثر شلیک اسلحه توسط پدر به گردن، قفسه سینه و صورت دچار خونریزی شدید شده و به قتل Murder رسیده است که ماموران در صحنه درگیری پدر مقتول را به عنوان قاتل The Murderer دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: برابر اظهارات اهالی مدارک و شهود حادثه، ظاهرا درگیری و قتل به دلیل اعتیاد مقتول و مزاحمت برای خانواده بوده که در نهایت پدر و پسر با یکدیگر درگیر شده و منجر به قتل "غ-ح" شد.

سرهنگ "رضوی" تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی جسد مقتول برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم با تشکیل پرونده و دستور مرجع قضایی، در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟