دستگیری زن و شوهر شیطانی / این زوج در محدوده میدان انقلاب کارهای کثیف می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ امیری راد، رئیس کلانتری 148 انقلاب با اعلام این خبر گفت:‌ از مدتی قبل و در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص فعالیت‌های مجرمانه یک زن و شوهر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs در محدوده میدان انقلاب و خیابان دکتر قریب، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۴۸ انقلاب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه ماموران برای بررسی و اطمینان از صحت گزارش وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران آنان ضمن تایید صحت گزارش متوجه شدند که این زن و شوهر هر دو دارای سابقه کیفری بوده و از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر در این محدوده هستند که به تازگی و پس از طی دوره محکومیت و آزادی Freedom از زندان، اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته‌اند. 
وی با بیان اینکه این زوج با شگردی خاص اقدام به فروش موادمخدر به افراد معتاد Addicted و همچنین جوانان کرده بودند، افزود:‌ با کسب این اطلاعات و پس از تحقیقات انجام شده، نتیجه تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و به دنبال آن دستور بازداشت متهمان صادر شده و این زوج جوان در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.
امیری‌راد با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، اظهار کرد:‌ این افراد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به تهیه و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.
رئیس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، افزود: این زوج پس از تکمیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم Crime به پایگاه سوم پلیس Police مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟