7 قاچاقچی در کاروان مواد مخدر قیچی شدند / عملیات پلیس در خوزستان

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدمحمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این عملیات که اوایل هفته جاری در شمال خوزستان انجام شد گفت: در این عملیات مشترک ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs شهرهای دزفول و اندیمشک با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های کشور مطلع شده که برای دستگیری سوداگران مرگ بلافاصله وارد عمل شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: چند گروه عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک و سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در پلیس راه اندیمشک - خرم آباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند. 
وی افزود: ماموران پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو شدند که در این زمینه راننده به همراه دیگر سرنشین دستگیر شدند. 
صالحی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 16 کیلو و 968 گرم ماده مخدر هروئین و یک کیلو و 493 گرم ماده مخدر شیشه را که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. 
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند در دزفول گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر دزفول، اندیمشک و شوش با هماهنگی قضایی در چهار عملیات جداگانه و منسجم هفت قاچاقچی Smuggler تحویل گیرنده مواد مخدر به همراه سه دستگاه خودروی سمند، پراید و پژو 206 و یک دستگاه موتورسیکلت را در نقاط مختلف دزفول دستگیر کردند. 
وی خاطر نشان کرد: اعضای باند 9 نفره سوداگر مرگ دستگیر شده به همراه مقدار 18 کیلو و 465 گرم مواد مخدر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟