دستگیری دزدان موتور سوار در قوچان

به گزارش رکنا، رضا قدمگاهی، فرمانده انتظامی قوچان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی وصول گزارش چند کیف‌قاپی و موبایل قاپی در مناطق حاشیه شهر قوچان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی قوچان با بیان اینکه مأموران پس از بررسی اظهارات مالباختگان و استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند، اذعان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی علمی سرنخ‌های به‌دست‌آمده و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
وی با تأکید بر این مطلب که متهم 23 ساله به نام سعید در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات طی مواجه با تعدادی از مالباختگان به هفت فقره موبایل قاپی و دو فقره کیف‌قاپی از شهروندان در خیابان‌های خلوت حاشیه این شهر با همدستی دوست 23 ساله‌اش به نام مصطفی اعتراف کرد.
قدمگاهی با اشاره به دستگیری همدست متهم و فردی مال‌خر در این رابطه از کشف دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی و یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا از مخفیگاه این دو سارق حرفه‌ای خبر داد.
فرمانده انتظامی قوچان با یادآوری این مطلب که متهمان به دادسرا معرفی‌شده‌اند، تأکید کرد: شهروندان همواره توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع بدهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟