افزایش خودکشی در میان زنان انگلیسی

به گزارش رکنا، طبق آمارهای رسمی در انگلیس افزایش موارد خودکشی در میان زنان این کشور در حالی است که نرخ خودکشی در بین مردان کاهش یافته است.

اداره آمار انگلیس اعلام کرده است در سال ۲۰۱۵، ۱۵۶۶ زن خودکشی کرده‌اند که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۵.۴ مورد خودکشی ثبت شده و این رقم در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۳ به ترتیب ۵.۲ و ۴.۸ بوده است.

همچنین افزایش خودکشی در بین زنان انگلیسی موجب شده مجموعه موارد خودکشی از رقم ۹۱۲۲ در سال ۲۰۱۴ به ۶۱۸۸ مورد در سال ۲۰۱۵ برسد. زنانی که بیشتر در معرض خودکشی هستند در سنین میانسالی قرار دارند. در واقع زنان ۴۵ تا ۵۹ ساله نسبت به دیگر گروه‌های سنی بیشتر دست به خودکشی می‌زنند.

به گزارش ایندیپندنت، به گفته کارشناسان نقش زنان در جامعه بخصوص در بین افراد میانسال تغییر کرده است. زنان اکنون وظیفه مراقبت از کودکان و اعضای مسن خانواده را دارند. همچنین فشار فزآینده‌ای در محیط کار به آنها وارد می‌شود و مجبور به تحمل فشارهای مالی هم هستند.

همچنین خودکشی بزرگترین موضوع در حوزه سلامت عمومی در انگلیس است زیرا تاثیرات مخربی بر خانواده، محیط کار و تمامی بخش‌های جامعه می‌گذارد. علاوه بر این خودکشی قابل پیشگیری است و تمامی مسوولان در شناسایی و حمایت از افراد در معرض خطر نقش دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟