سروان وحید صاحبکاران رئیس پلیس Police استان گلستان گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد افرادی در یکی از شبکه‌های مجازی، اقدام به انتشار تصاویر اشرار و اراذل و اوباش مناطق مختلف استان می‌کنند. 
وی ادامه داد:با توجه به اینکه این ناهنجاری‌ها سبب قبح زدایی از عمل شرارت و ترویج هنجارشکنی در بین نوجوانان و جوانان می‌شود بلافاصله رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی مشخص شد این افراد با راه اندازی کانالی اقدام به انتشار این اعمال و ناهنجاری‌ها می‌نمایند، که پس از انجام تحقیقات پلیسی در نهایت متهمان شناسایی و با توجه به پایین بودن سن مدیران کانال مذکور، با هماهنگی دادیار پیشگیری از جرم Crime دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان تعداد 6 نفر از آنان به پلیس فتا استان احضار و تحقیقات از آنان صورت پذیرفت. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات، پرونده جهت اخذ تصمیمات قضائی به دادسرا ارسال و کانال مورد نظر نیز مسدود شد. 
مسئول پلیس فتا استان اظهار داشت: خانواده‌ها مراقب فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی باشند و بر رفتار آنها نظارت کافی داشته باشند. 
وی افزود: پلیس مطابق با قانون Law جرائم رایانه‌ای و قانون مجازات اسلامی با کسانی که در فضای مجازی سبب انتشار و ترویج ناهنجاری های اجتماعی می گردند برخورد خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 231618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟