تصاویر بازسازی قتل بخاطر فیلم سیاه قاتل در لویزان+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 7 عصر دوشنبه بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته مأموران کلانتری 102 پاسداران در جریان درگیری جوانی در پارک شب‌بوی منطقه لویزان قرار گرفتند.

مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که مهدی 21 ساله با شلوار پلنگی که از اهالی همان منطقه است ساعت 4 عصر در پارک ابتدا با مرد آشنایی به نام حمیدرضا 45 ساله درگیر شده و پس از وارد کردن ضربات چاقو به وی ساعت 7 عصر به در خانه مردی 60 ساله به نام ناصر رفته و وی را نیز با ضربات چاقو هدف قرار داده است.

ناصر و حمیدرضا در بیمارستان شهید چمران تحت درمان قرار گرفتند و همزمان پلیس، مهدی را تحت تعقیب قرار داد تا اینکه ساعت 5/10 شب این جوان خشن در کوچه‌ای نزدیکی پارک شب‌بو دستگیر شد و درحالی که مهدی بازجویی می‌شد ساعت 5/11 شب حمیدرضا روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با جنایی شدن این سناریو، بازپرس مدیر روستا از شعبه 6 دادسرای ناحیه 27 تهران برای تحقیقات بیشتر علی را دراختیار مأموران اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران قرار داد.

photo_2016-12-03_17-33-55

مهدی به بازپرس گفت: چند روز پیش از این حادثه Incident در پارک نشسته بودم که حمیدرضا در پارک به من گفت برویم خانه ناصر تا قمار بازی کنیم.

وقتی به آنجا رفتم احساس کردم که بیهوش شده‌ام چون قبلاً سابقه بیهوشی در بیمارستان را داشتم در این مدت که از خانه خارج شدم مدام به ماجرای بی‌هوشی فکر کرده و احساس می‌کردم که آنها من را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند بعد از آن قضیه چند بار درباره این موضوع با حمیدرضا صحبت کردم که مشکوک حرف می‌زد و او جواب ضد و نقیض می‌داد.

photo_2016-12-03_17-34-02

روز حادثه حمیدرضا به پارک آمد و چاقو داشت که بعد از جر و بحث او را هل دادم که عقب رفت و فریاد زد آخ دستم بعد خودش سمت مکانیکی رفت که با اورژانس تماس بگیرد من هم به سمت خانه‌مان به راه افتادم اما آنقدر عصبانی بودم که ناصر را سر کوچه دیدم چون احتمال می‌دادم ناصر چاقو دستش باشد رفتم خانه چاقوی میوه‌خوری برداشتم که مادرم پرسید می‌خواهی چکار کنی که چاقو را برداشتی؟گفتم: برای اتاقم لازم دارم و پنهانی رفتم بیرون سراغ ناصر او را هم با چاقو زدم و فرار Escape کردم می‌پذیرم که ناصر را با چاقو زدم اما زمان درگیری با حمیدرضا چاقویی نداشتم و احتمال می‌دهم کسی خواسته باشد سرش را زیر آب کند و به گردن من بیندازد.

photo_2016-12-03_17-50-25

مهدی در اعترافاتش گفت: در زمان درگیری فهمیدم حمیدرضا در زمان بیهوشی از من فیلم سیاهی تهیه کرده است و درگیری ما سر این قضیه شدت گرفت ولی قصد کشتن Killing نداشتم.

در این مرحله مهدی برای ا فشاگری در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و پس از چند روز به ناچار لب به اعتراف گشود و بازسازی صحنه قتل Murder پسر جوان صورت گرفت.

مهدی صبح امروز پیش روی بازپرس مدیر روستا قرار گرفت و گفت: 2 روز قبل از حادثه به حمیدرضا پول دادم تا برایم مواد بخرد اما با گذشت 2 روز هیچ خبری نشد تا اینکه روز حادثه به پارک رفتم تا از او شیشه بگیرم که ادعا کرد که مواد نخریده است و یک پایپ خالی در دست داشت که آن را شکستم و با هم درگیر شدیم و من چاقو را از جیبم بیرون کشیدم و او را هدف قرار دادم.

photo_2016-12-03_17-50-22

مهدی که از کار خود پشیمان بود افزود: من قصد کشتن نداشتم و فکر نمی کردم ضربه چاقویم باعث قتل شود.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا در این مرحله پس از شنیدن آخرین دفاعیات عامل جنایت Crime پرونده را مورد بررسی قرار داد تا به زودی کیفرخواست متهم را صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟