ریاست 2 باند سرقت برای پرداخت مهریه 100 سکه ای +عکس

چندی پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از افرادی به اتهام سرقت Stealing پول‌هایش شکایت کرد.

شاکی درباره ماجرای این دزدی theft به بازپرس علی وسیله‌ایردموسی گفت: من 800 هزارتومان پول و 600 هزارتومان چک‌پول از بانک گرفته و خارج شدم که سارقان با تهدید چاقو پول‌هایم را دزدیدند.

در ادامه چند نفر دیگر هم با حضور در دادسرا، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

در ادامه تحقیقات، ماموران چند روز پیش متوجه شدند مردی همراه چهار عضو باندش به اتهام سرقت از مشتریان بانک توسط پلیس Police دستگیر شده که تصویر سرکرده آنها با یکی از اعضای باندی که در تعقیبشان هستند، مطابقت دارد. در ادامه متهم از زندان Prison به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی به تشکیل دو باند سرقت اعتراف کرد.

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: مدتی پیش با همسرم اختلاف پیدا کردم. او مهریه‌اش را که 100 سکه بود، در دادگاه خانواده به اجرا گذاشت. من هم چون پولی نداشتم، تصمیم گرفتم با تشکیل باندهایی، از مشتریان بانک‌های تهران سرقت کنم.

وی افزود: به عنوان مشتری وارد بانک‌ها شده و اطلاعات مشتریان را تلفنی به همدستانم خبر می‌دادم و آنها با سد کردن راه مشتریان، پول‌هایشان را سرقت می‌کردند. من با این پول‌ها 100سکه مهریه را پرداخت کردم.

متهم با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر سرقت‌هایش و دستگیری همدستان فراری او ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 231724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟