کشف 1500 کیلو گوشت کثیف در مشهد

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرزمخواه، رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با سو استفاده از مارک های معتبر در بازار اقدام به توزیع فرآورده های گوشتی در سطح بازار مشهد می کند پی گیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ‌با توجه به حساسیت موضوع از منظر تهدید سلامت جامعه، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پرونده وارد عمل شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به توزیع این فرآورده های گوشتی در سطح بازار می کند.
وی اذعان کرد: با کسب این سرنخ، اقدامات گسترده پلیسی برای کشف محل تولید و عامل توزیع کننده آغاز شد که پس از چندین روز کار گسترده پلیسی، فردی که در یک سردخانه، فعالیت غیر قانونی می کرد توسط ماموران شناسایی شد.
رزمخواه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از سردخانه مورد نظر محموله فرآورده های گوشتی را که قرار بود به شهرستان گرگان ارسال شود کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این رابطه مقدار تقریبی یک و نیم تن گوشت فریز شده بدون مارک مشخص که بعضاً فاقد تاریخ یا تاریخ آن منقضی شده بود به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.
وی در ادامه گفت: متهم در اعترافاتش اذعان داشته که فرآورده ها را از حالت انجماد به حالت عادی تبدیل کرده و پس از بسته بندی با لفافه ای با مارک های معتبر در سطح شهر اقدام به توزیع در سطح بازار می کرده است.
رزمخواه در خاتمه تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهم مربوطه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟