اقدام زشت شهردار بناب با  همکارانش لو رفت / 18 تن دستگیر شدند

با دستگیری این سه نفر مجموع دستگیرشدگان در پرونده رشوه و تبانی در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب تاکنون به 18 نفر رسید و تحقیقات نیز در این مورد همچنان ادامه دارد.

همچنین تاکنون در بین دستگیرشدگان شهردار، یکی از معاونان شهردار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، 10 نفر از کارکنان شهرداری به چشم می خورد و 5 نفر دیگر نیز افرادی هستند که در بحث ساخت و ساز فعالیت داشته‌اند.

هنوز برآورد دقیقی از مبالغ تبانی و ارتشاء در ارتباط با پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب وجود ندارد و با این حال پرونده همچنان برای بررسی بیشتر مفتوح است.

این گزارش می افزاید، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب ضمن تأیید خبر دستگیری شهردار بناب خاطرنشان کرد: برای انتخاب سرپرست جدید شهرداری بناب منتظر نظر و پاسخ مسئولان استانداری خواهیم بود.

گفتنی است: شهردار بناب در 16 اسفند سال 1393 با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بناب به این سمت انتخاب و در فروردین ماه سال 1394 رسماً به عنوان شهردار بناب معرفی شد.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و درجه شهرداری آن هشت است و 417 کارمند و کارگر در این شهرداری مشغول به کار هستند.

همچنین تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بناب به نسبت جمعیت آن 9 نفر است.

پیش از این نیز شورای شهر مرند و اسکو منحل شده بود و سلب عضویت چهار شورای شهر تبریز و دستگیری چند نفر از مدیران شهرداری تبریز، دستگیری در شهرداری‌های و شورای شهرهای بناب و شهرداری هادی‌شهر از دیگر پرونده‌های شوراهای شهر و شهرداری‌های استان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟