ردیابی محموله سنگین مواد مخدر در خانه مرد تهرانی

به گزارش رکنا، سرهنگ بخشنده، رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs پایتخت در تشریح این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه مشخص شد که فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده های غرب استان تهران و شهر تهران فعالیت گسترده‌ای دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و با هماهنگی انجام شده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، تحقیقات در این خصوص بیشتر شد.
وی تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این فرد به تازگی مقادیری مواد مخدر از قاچاقچیان خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خیابان نبرد شمالی، انتقال داده و قصد توزیع آن را دارد.
بخشنده خاطرنشان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد؛ بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران، به محل مذکور اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: ماموران طی یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهم شده، و پس از دستگیری او در بازرسی از محل، 116 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق Contraband و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟