به گزارش رکنا، ساعت 7 عصر 13 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان مرگ پسر جوانی در بیمارستان امام خمینی(ره)  قرار گرفتند و ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که مقتول شب گذشته در یک درگیری خونین هدف ضربات چاقو قرار گرفته ااست.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در بیمارستان حاضر شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که امیررضا 21 ساله جمعه شب به خاطر چشم تو چشم شدن با یکی از اراذل و اوباش غرب تهران هدف ضربات چاقو قرار گرفته است که خیلی زود دستور دستگیری افراد حاضر در این درگیری و عامل جنایت صادر شد.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران شامگاه یکشنبه 14 آذر ماه موفق به دستگیری 3 جوانی که در این درگیری خونین حضور داشتند را دستگیر کنند.

احمد یکی از دوستان مقتول صبح امروز پس از دستگیری در شعبه بازپرسی  دادسرای امور جنایی تهران گفت: شب حادثه من و امیررضا بیرون بودیم و قرار شد امیررضا را در خانه شان پیاده کنم تا با خودرویش به شهریار برود.

وی افزود: وقتی جلوی در خانه امیررضا رسیدیم خودروی پژو 206 نقره ای رنگی از پارکینگ خانه همسایه بیرون آمد و من ابتدا فکر کردم یکی از دوستانمان است که برایش دست تکان دادم اما ناگهان پسر جوانی که از شرورهای منطقه بود در حالت مستی از خودرویش پیاده شد و شروع به ناسزاگویی به من کرد.

احمد گفت: ابتدا سکوت کردم اما بهمن به سمت من آمد و یک سیلی به صورتم زد که همین باعث شد تا بین ما درگیری لفظی صورت بگیرد که در این مرحله امیر رضا از خودرو پیاده شد و قصد داشت به سمت بهمن برود که پایش به جدول گیر کرد و روی زمین افتاد که ناگهان بهمن با چاقویی که همراهش بود امیررضا را هدف ضرباتی قرار داد و سپس با تهدید پشت فرمان خودرویم نشست و پا به فرار گذاشت.

بنا به این گزارش، با توجه به فراری بودن متهم اصلی پرونده بازپرس ایلخانی دستور داد تا تجسس های ویژه برای دستگیری عامل این جنایت خونین وارد عمل شوند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 231908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟