امام رضا حاجت این دختر را داد / این دختر پس از 11 سال در شب شهادت امام هشتم به خواسته اش رسید + عکس

سمانه زائر پیاده امام رضا (ع) پس از 11 سال می تواند به روی دو پای خود بیاستد. او شفایش را از امام رئوف گرفته و اکنون در سلامت کامل به سر می برد.
او که اهل روستای چوکانلو، در 25 کیلومتری فاروج در استان خراسان شمالی است مادرزاد معلول متولد نشده اما یک شب و درست پس از تب شدید و تشنج، توان حرکت کردن را از دست می دهد. 
پدر اما، نه توان مالی دارد که بتواند فرزندش را برای درمان از روستای چوکانلو به شهر مشهد ببرد و نه می تواند خانه ای را در شهر کرایه کند. همین می شود که سمانه تا 11 سالگی به علت معلولیت شدید تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار داشته است.
پدر بعد از ناامید شدن درمان سمانه از سوی پزشکان به امام رضا (ع) متوسل می شود. او شفای دخترش را از امام رئوف می خواهد و برای گرفتن شفای سمانه تصمیم می گیرد با او در پیاده روی ایام شهادت امام رضا (ع) شرکت کند و درست در شب شهادت امام رضا (ع) سمانه در حرم مطهر شمس الشموس شفا پیدا می کند.
اسماعیل قربانی، مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی دراین خصوص می گوید: این دختر بچه 11 ساله زمانی که تنها یک سال داشته به علت تشنج دچار معلولیت شده و توان راه رفتن خود را از دست می دهد و از آن زمان تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار می گیرد. 
پس از بررسی شرایط از سوی کارشناسان سازمان بهزیستی، مشخص شد که سمانه دیگر هیچ مشکل حرکتی ندارد و می تواند به خوبی به روی دو پای خود بایستد. او شفای خود را از امام رضا (ع) گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

میزان

 

 

 

کدخبر: 231912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟