سرزده به خانه رفتم و با مهین دعوایمان شد او خودش را سوزاندو...+عکس

به گزارش رکنا، عصر 21 تیرماه سال جاری زن جوانی به خاطر شدت سوختگی در بیمارستان شهید مطهری به کام مرگ فرو رفت و با توجه به مرموز بودن حادثه Incident آتش سوزی تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان و همسرش پس از 3 سال ازدواج با هم دچار اختلاف شده اند و روز حادثه مهین پس از درگیری با شوهرش اقدام به آتش زدن خودش با بنزین کرده است که وی پس از انتقال به بیمارستان پس از 6 روز درمان تسلیم مرگ خود خواسته اش می شود.

تحقیقات ابتدایی ادامه داشت تا اینکه برادر مهین با حضور در دادسرای امور جنایی از دامادشان اعلام شکایت کرد و گفت: از ماجرای خودسوزی خواهرم بی اطلاع بودیم تا اینکه دامادمان با من تماس گرفت و از مرگ خواهرم در بیمارستان خبر داد و باورش برایمان سخت بود.

وی افزود: وقتی به خانه خواهرم رفتم و ماجرا را از اهالی محل پیگیری کردم یکی از همسایه ها ادعا کرد که روز حادثه صدای درگیری مهین و شوهرش را شنیده و پس از لحظاتی وقتی پدر و مادر دامادمان پای در خانه می گذارند و اورژانس نیز به محل می رسد به پسرشان می گویند به ماموران بگو که خودش دست به آتش افروزی زده است.

در این مرحله داماد خانواده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه 27 تهران احضار شد و رامین صبح امروز- دوشنبه - پیش روی بازپرس ایلخانی گفت: مدتی بود که همسرم به خاطر خانواده اش اختلاف داشتیم ولی هربار که با هم درگیر می شدیم به حیاط خانه می رفتم تا درگیری مان پایان بگیرد.

وی افزود: در یک پیک موتوری کار می کنم و همسرم را دوست داشتم و روز حادثه یک سرویس به میدان آزادی Freedom داشتم اما آن را کنسل کردم و با خرید نان سرزده به خانه رفتم.

رامین افزود: وقتی وارد خانه شدم با همسرم درگیر شدم و پس از لحظاتی چون نمی خواستم درگیری مان ادامه داشته باشد به حیاط خانه رفتم و هنوز لحظاتی نگذشته بود که فریادهای مهین را شنیدم.

پسر جوان گفت: به سرعت خودم را به طبقه دوم ساختمان قدیمی رساندم و دیدم که مهین روی خودش بنزین ریخته و بدنش در میان شعله های آتش است که همسرم با دیدن من فقط گفت ببخشید... و خیلی زود اقدام به خاموش کردن آتش کردم.

234ثی

رامین ادامه داد: پس از خاموش کردن آتش با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران پس از یک ساعت به کمک آمدند و مهین را به بیمارستان رساندیم که پس از 6 روز همسرم روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

پسر جوان ادامه داد: چون پدر و مادرم از هم جدا شده بودند نمی خواستم این تجربه تلخ در زندگی ام صورت بگیرد و سعی داشتم با همه مشکلات به زندگی ام ادامه دهم.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پس از اظهارات پسر جوان دستور تحقیقات تکمیلی در این پرونده را به ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟