اقدام به خودکشی 2 برادر آبادانی در کارواش+فیلم و عکس

به گزارش رکنا، ساعت 12 ظهر امروز- دوشنبه- ماموران کلانتری 16 امیرکبیر شهر آبادان با در دست داشتن حکم قضایی برای پلمپ کردن یک کارواش به خیابان شهید منتظری رفتند اما وقتی قصد پلمپ این کارواش را داشتند در برابر رفتار عجیب صاحب آن شدند.

2 برادر وقتی دیدند که شرکت پالایش نفت آبادان از آنها شاکی هستند و ماموران قصد پلمپ کارواش را دارند در اقدامی عجیب با برداشتن ظرف بنزین به پشت بام مغازه رفته و تیم پلیسی را تهدید به خودکشی کردند.

بدین ترتیب سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین نیروی انتظامی و سرگرد واحد مظفر رییس بازرسی نیروی انتظامی شهر آبادان با در جریان قرار گرفتن سناریوی اقدام به خودکشی 2 برادر به سرعت پای در محل گذاشتند.

یکی از برادرها با دیدن ماموران در حالیکه ظرف بنزین در دست داشت گفت: 50 سال پیش پدرمان از شرکت نفت این ملک را به مدت قرار داد 99 سال اجاره کرده است و من و برادرم و کارگرهایمان از این ملک خرجی زندگی مان راتامین می کنیم اما حالا شرکت پالایش نفت با یک اقدام قهری از ما شکایت کرده و می خواهد 49 سال زودتر از قرار داد ملک را از ما پس بگیرد.

سرهنگ ترکرانی در این مرحله ابتدا با تماس با قاضی Judge پرونده خواست تا حکم پلمپ کارواش اجرا نشود و در ادامه با آرام کردن 2 برادر آنها را از اقدام به خودسوزی پشیمان کرد تا آنها با ارائه مدارک به دادگاه به کارشان ادامه دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 231922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟